کدخبر : 638
سرویس : اخبار
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۴/۳/۳ - ۰۸:۴۷
لزوم برندسازی برای صادرات قطعات خودرو
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: برای فعالیت در حوزه صادرات باید به سمت برندسازی حرکت کنیم و در این زمینه کار اساسی انجام شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: برای فعالیت در حوزه صادرات باید به سمت برندسازی حرکت کنیم و در این زمینه کار اساسی انجام شود.
به گزارش کار پرس، محمد مجیری  بابیان اینکه استان اصفهان در قطعه سازی توان بالایی در سطح کشور دارد، اظهار کرد: حضور قطعه سازان در نمایشگاه‌ها باعث رونق و ارتقای سطح قطعه سازان خواهد شد.

وی افزود: در صادرات قطعه در سال‌های گذشته، تلاش‌های خوبی در سطح استان انجام شده و سال به سال به میزان صادرات اضافه شده و این نشان دهنده افزایش سطح کیفیت محصولات قطعه سازان است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به تفکیک نمایشگاه خودرو از نمایشگاه قطعات خودرو، اشاره کرد و ادامه داد: این تفکیک باعث تخصصی‌تر شدن نمایشگاه خواهد شد.

مجیری با بیان اینکه حمایت از تولید نباید صرفا در قالب شعار باشد، اضافه کرد: باید به مشکلات پیش روی حوزه تولید، رسیدگی و موانع برطرف شود. به عنوان نمونه مشکلات بانکی یکی از اجزای کوچک مشکلات تولیدکنندگان است.

وی  در نمايشگاه قطعات خودرو در اصفهان خاطرنشان کرد: در شرایط پس از تحریم، شرایط برای خودروسازان و قطعه سازان به گونه دیگری رقم خواهد خورد و فضا برای فعالیت این افراد، بازتر خواهد شد. صادرات قطعات خودرو در سال 92 در کل کشور 104 میلیون دلار بوده و صادرات قطعات خودرو از استان اصفهان حدود 3.9 میلیون دلار بوده است.

پایگاه اینترنتی انجمن خودرو سازان ایران
چاپ خبر