\
سرویس :
زمان : ۱۳۹۷/۸/۵ - ۰۹:۰۹
شناسه خبر : 1037
شناخت رضا رحمانی از چالش‌های صنعت خودرو
انجمن خودروسازان ایران با صدور بیانیه‌ای حمایت این انجمن از دکتر رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در این بیانیه با اشاره به سوابق دکتر رضا رحمانی آمده است: سابقه مدیریت‌های متعدد از رضا رحمانی فردی آشنا به صنعت ساخته است که از مشکلات این حوزه شناخت ریشه‌ای داشته و راه‌حل های موثر دارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است که ۳ دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان عضو، نایب رئیس و ریاست کمیسیون، باعث شناخت کامل رحمانی از نواقص قانونی و متضمن ارتباط خوب وزارت صمت و مجلس شورای اسلامی در تدوین و تصویب قوانین حمایتی از صنعت، معدن و تجارت کشور باشد.

بیانیه انجمن خودروسازان با تاکید بر مردمی بودن وزیر پیشنهادی صمت و ارتباط و شناخت بالای وی از شرایط کنونی، حضور وی در این سمت را مثبت ارزیابی کرده و می افزاید: مردم‌مداری و روحیه پاسخگویی وزیر پیشنهادی صمت در اوضاع کنونی کشور می‌تواند باعث رونق، بهبود فضای کسب و کار و امیدواری عموم مردم نسبت به ارتقا وضع اقتصادی شود.

سلامت و پاکدستی رضا رحمانی و سوابق مالی روشن و نیز روحیه ضدفساد او از مهمترین دلایل دیگرِ حمایت این انجمن از رضا رحمانی اعلام شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تجربه رضا رحمانی از حضور در هیات تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان و جلسات متعدد وی با مدیران بخش‌های مختلف خودروسازی در چند سال اخیر، موجب شناخت وی از چالش های اساسی صنعت خودروی کشور شده است که انتخاب شعار "افزایش نظارت بر خودروسازی" توسط وی، نشان دهنده عزم و اراده استوار او بر بازگرداندن این صنعت به روزهای خوب است.

نگاه رحمانی به بحث استاندارد‌های محیط زیستی خودروهای داخلی، خودروهای سبک دیزلی و طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل از نگاه نویسندگان این بیانیه باعث ایجاد روزنه امیدی در دل فعالان این عرصه شده است.

بیانیه انجمن خودروسازان در حمایت از وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در پایان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فراکسیون‌های آن درخواست کرده است سکان هدایت وزارت صنعت، معدن و تجارت را در این شرایط که به فرموده مقام معظم رهبری "یک جنگ تمام عیار اقتصادی" است، با رای بالا به دکتر رضا رحمانی به عنوان شایسته‌ترین فرد برای تصدی این مسئولیت سپرده و به مردم نوید روزهایی خوب برای صنعت، معدن و تجارت بدهند.

نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی * = 5 + 2
ارسال
نمایش نظرات