\
سرویس :
زمان : ۱۳۹۹/۸/۲۱ - ۱۲:۵۵
شناسه خبر : 1122
با تلاش جهادی کارکنان ایران خودرو به ثمر نشست
تحقق تولید ده ‌ماهه سال گذشته در کم‌تر از هشت ماه
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد در سالی که با عنوان «جهش تولید» مزین شده است، با مدیریت جهادی و بهره‌گیری از تلاش و اراده کارکنان خود و با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، رکوردی دیگر از خود بر جای بگذارد.

ایکوپرس- تولید محصولات سواری و وانت در گروه صنعتی ایران‌خودرو،‌ از ابتدای سال تا بیستم آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.


این خودروساز، از ابتدای امسال تا بازه زمانی یادشده و در شرایط تحریم‌های سخت، بیش از ۳۰۵ هزار دستگاه خودروی سواری و وانت تولید کرده است. این میزان ۱۱۱ هزار دستگاه بیش‌تر از مدت مشابه سال گذشته بوده و این در حالی است که رقم ۳۰۵ هزار دستگاهی، در اوایل بهمن سال گذشته به ثبت رسیده بود. بدین ترتیب، بزرگ‌ترین خودروساز کشور توانسته است تولید ده‌ ماهه سال گذشته را در کم‌تر از هشت ماه عملیاتی کرده و در سال جاری به مرحله اجرا برساند. در این مدت، ایران‌خودرو رشد ۵۸ درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است.


این دستاورد در شرایطی محقق می‌شود که صنعت خودروسازی کشور به‌صورت مستقیم هدف تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته و فشارها برای توقف چرخ‌های آن رو به افزایش است، اما زنجیره تامین و تولید این صنعت استراتژیک با مدیریت جهادی و همت کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو پویایی و رشد خود را به بهترین شکل حفظ کرده است. یادآور می‌شود، تولید در ایران‌خودرو پس از یک دوره کاهش، از نیمه سال گذشته رشد مستمر داشته و این خودروساز تلاش بی وقفه خود را در جهت تحقق شعار سال،‌ عملیاتی کرده است.  

 

 

 

نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی * = 6 + 6
ارسال
نمایش نظرات