\
سرویس :
زمان : ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۲
شناسه خبر : 353
جنرال موتورز به 130 قربانی خسارت داد
رییس صندوق جبران خسارت جنرال موتورز برای تصادفات مربوط به سوئیچ احتراق معیوب، به 130 قربانی پیش از پایان مهلت دریافت ادعای خسارت، پول پرداخت کرد.

رییس صندوق جبران خسارت جنرال موتورز برای تصادفات مربوط به سوئیچ احتراق معیوب، به 130 قربانی پیش از پایان مهلت دریافت ادعای خسارت، پول پرداخت کرد.
کنت فاینبرگ، وکیل و مسئول صندوق جنرال موتورز در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ اظهار کرد: صدها ادعای خسارت در چند هفته گذشته پیش از فرارسیدن مهلت تعیین شده در 31 ژانویه دریافت شده و تعداد افرادی که واجد دریافت خسارت هستند از میزان مورد برآورد وی احتمالا بالاتر خواهد رفت.
تاکنون از میان 4180 ادعای خسارت، بیش از 450 مورد مربوط به کشته‌ها و 3700 مورد برای زخمی‌ها بودند که در میان آنها 51 کشته تایید شده اند.
فاینبرگ گفت: ماری باررا، مدیرعامل جنرال موتورز که این برنامه را در اوت آغاز کرد برای تاثیر گذاشتن بر ارزیابی او از میزان پولی که باید به قربانیان داده شود، تلاش نکرده است با اینهمه از گفتن اینکه آیا مبلغ 600 میلیون دلاری که جنرال موتورز برای این صندوق اختصاص داده کافی است یا خیر خودداری کرد.
بر اساس این گزارش، ادعاهای خسارتی که مورد تایید قرار گرفته اند مدارک محکمی مانند گزارش پلیس، تحقیقات بیمه و تصاویر صحنه تصادف را داشتند در حالیکه حدود 400 ادعا رد شده اند و بیش از یک سوم از ادعاهای خسارت بدون سند بوده اند که مقامات صندوق در تلاش برای جمع آوری مدارک لازم برای آنها هستند.
جنرال موتورز با بیش از 150 شکایت گروهی مربوط به سوئیچ‌های معیوب روبروست و با مالکان 27 میلیون خودرو که نسبت به کاهش ارزش خودرویشان شاکی هستند، در دادگاه مبارزه می‌کند.
به گزارش ایسنا، دو تن از نمایندگان کنگره آمریکا از جنرال موتورز درخواست کردند مهلت پذیرش ادعاهای خسارت را تمدید کند اما این درخواست از سوی این خودروساز رد شد.( منبع پرشين خودرو )

نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی * = 5 + 1
ارسال
نمایش نظرات