\
سرویس :
زمان : ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۲
شناسه خبر : 367
درخواست خودروسازان برای افزايش 17 درصدی قیمت
حال بايد ديد با توجه به اقدام خودروسازان در خصوص ارسال نامه به شوراي رقابت با محتواي درخواست افزايش 17 درصدي قيمت ها در بازار و تلاش همزمان براي تغيير رويه قيمت گذاري، چه سرنوشتي در انتظار اين نامه خواهد بود.

حال بايدديد با توجه به اقدام خودروسازان در خصوص ارسال نامه به شوراي رقابت با محتواي درخواست افزايش 17 درصدي قيمت ها در بازار و تلاش همزمان براي تغيير رويه قيمت گذاري، چه سرنوشتي در انتظار اين نامه خواهد بود.
يك منبع آگاه در اين خصوص به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: خودروسازان كشور درخواست افزايش 17 درصدي قيمت محصولات خود را در چند روز اخير به شوراي رقابت ارائه كرده و خواستار بازبيني مجدد قيمت خودروهاي توليد داخل شده اند.

وي همچنين افزود: شركت هاي توليدكننده اعلام كرده اند با توجه به افزايش هزينه هاي توليد نظير قيمت مواد اوليه و هزينه هاي خدمات و دستمزد قيمت خودروها بايد مجدداً افزايش يابد.

بر اساس اين گزارش بحث تغيير رويه قيمت گذاري خودرو در كشور از شوراي رقابت به حاشيه بازار در يك هفته گذشته رنگ و بويي تازه به خود گرفته و وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز خواستار قيمت گذاري خودروها در بازار شده است.

حال بايد ديد با توجه به اقدام خودروسازان در خصوص ارسال نامه به شوراي رقابت با محتواي درخواست افزايش 17 درصدي قيمت ها در بازار و تلاش همزمان براي تغيير رويه قيمت گذاري، چه سرنوشتي در انتظار اين نامه خواهد بود.( منبع ميهن صنعت )
 

نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی * = 9 + 5
ارسال
نمایش نظرات