\
سرویس :
زمان : ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۰
شناسه خبر : 436
کسب درآمد از ضرر و زیان دیگران ممنوع!
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: نباید اجازه داد افرادی که به خرید و فروش خودروهای تصادفی و قطعات تعویضی خودروها مشغولند از ضرر و زیان دیگران، کسب درآمد کنند.

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: نباید اجازه داد افرادی که به خرید و فروش خودروهای تصادفی و قطعات تعویضی خودروها مشغولند از ضرر و زیان دیگران، کسب درآمد کنند.

امرالله امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه شنیده می‌شود که فروش خودروهای تصادفی و قطعات آسیب دیده این خودروها از بازار داغ و پر سودی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا اجازه نمی‌دهند خودروی تصادفی بدون حساب و کتاب فروخته شود، خاطرنشان کرد: ‌در کشورهای توسعه یافته، خودروهای تصادفی یا باید در تعمیرگاه‌های مجاز تعمیر شده و یا اوراق شوند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: بنابراین این وضعیت که عده‌ای خودروهای تصادفی و چپی را با قیمت نازل خریداری کرده و با تعمیر سطحی و غیر اصولی، ظاهر خودرو را بزک کرده و بفروشند، نادرست است.

وی افزود: نکته تاسف‌بار در این زمینه این است که برخی شرکت‌های عمومی مانند شرکت‌های بیمه نیز قطعات آسیب دیده و تعویضی خودروها را می‌فروشند در حالیکه مشخص است این قطعات هیچ کاربردی جز تعمیر غیر اصولی و سطحی خودروها ندارند.

امینی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی باید هرچه زودتر وارد عمل شده و سامانه ثبت وضعیت خودروهای تصادفی را راه‌اندازی کند، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه، خودروهای تصادفی شدید و چپی یا باید در تعمیرگاه‌های مجاز تعمیر شده و یا اوراق شوند.

وی خاطرنشان کرد: با این کار دکان افرادی که به خرید و فروش خودروهای تصادفی و قطعات تعویضی خودروها مشغولند بسته شده و از آسیب مالی و جانی شهروندان جلوگیری خواهد شد.

 

نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی * = 8 + 1
ارسال
نمایش نظرات