\
سرویس :
زمان : ۱۳۹۴/۸/۱۱ - ۱۷:۱۳
شناسه خبر : 857
پیشنهاد تاکسیرانی به ایران‌خودرو برای نوسازی تاکسی‌ها
میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده، اظهار داشت: طی هفته گذشته با توجه به اینکه دولت مبلغ 25 میلیون وام را برای خرید خودروی داخلی تعیین کرده است جلسه‌ای با مسئولان ایران‌ خودرو داشتیم و طرح پیشنهادی خوبی متناسب با این مصوبه پیشنهاد دادیم

میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده، اظهار داشت: طی هفته گذشته با توجه به اینکه دولت مبلغ 25 میلیون وام را برای خرید خودروی داخلی تعیین کرده است جلسه‌ای با مسئولان ایران‌ خودرو داشتیم و طرح پیشنهادی خوبی متناسب با این مصوبه پیشنهاد دادیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد مطرح شده به این صورت است که ایران خودرو ارزش گواهی اسقاط را به مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان آورده تاکسیران برای تبدیل به احسن کردن خودروی فرسوده بردارد و از سوی دیگر 25 میلیون تومان به تاکسیران تعلق گیرد، ایران خودرو نیز خودرو را به صورت اقساطی به تاکسیران تحویل دهد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه وام 25 میلیون تومانی با سود 16 درصد بهره بانکی خواهد بود، تصریح کرد: با پذیرفتن این پیشنهاد از سوی ایران خودرو،‌ اتفاق بزرگی در ناوگان تاکسیرانی رخ می‌دهد و تاکسیران‌ها نیز نیازی به مراجعه به بانک و ضامن ندارند.

وی خاطرنشان کرد: عملاً تعویض خودرو به صورت کلید به کلید انجام می‌شود و تاکسیران‌ها با ارائه خودروی فرسوده خودروی جدید تحویل می‌گیرند زیرا خودروی سمند EF7 با قیمت 29 میلیون تومان عرضه می‌شود و درصورت ارائه وام 25 میلیونی و همچنین 5 میلیون تومان هزینه اسقاط، عملا تاکسیران هیچ پول نقدی پرداخت نمی‌کند.

مظفر با بیان اینکه تاکسیران‌ها می‌توانند خودروی سمند یا پژه 405 را انتخاب کنند، اظهار داشت: این پیشنهاد برای ایران‌ خودرو که در وضعیت رکود قرار گرفته می‌تواند راهگشا باشد. ما آمادگی داریم 10 هزار خودرو را به این شیوه و با سرعت بالاتر نوسازی کنیم. انتظار داریم مدیران ایران خودرو نسبت به این پیشنهاد نگاه ویژه‌ای داشته باشند چراکه 100 هزار خودروی فرسوده در حوزه تاکسیرانی کشور وجود دارد که 10 هزار مورد آن در تهران قرار دارد.

نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی * = 12 + 1
ارسال
نمایش نظرات