\
سرویس :
زمان : ۱۳۹۴/۱۱/۵ - ۱۰:۰۶
شناسه خبر : 903
تغییر راهبرد مدیریتی فولکس واگن
گروه بین الملل: فولکس واگن در راستای افزایش سوددهی و تطبیق پذیری بیشتر و سریع تر با بازار توسعه برند اصلیش را در دستور کار خود قرار داده است.

گروه بین الملل: فولکس واگن در راستای افزایش سوددهی و تطبیق پذیری بیشتر و سریع تر با بازار توسعه برند اصلیش را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش خبرخودرو، فولکس واگن اعلام کرد حالا پس از تغییرات انجام شده مسئولیت فناوری، کیفیت، هزینه، مطابقت با استانداردها و کاهش هزینه ها برای اولین بار به یک برند اختصاص یافته. تا الان این مسئولیت ها میان بخش های متفاوت تقسیم شده بود که هر کدام باعث تولید محصولات تکی متمایزی شده بود.
هربرت دیس، رئیس هیئت مدیره فولکس واگن گفت: می بایستی مطمئن شویم که مسئولیت شرکت به درستی تفویض شود. انتظار داریم به دنبال کاهش یک میلیارد یورویی هزینه ها میباشد و به همین دلیل برنامه های جدیدی را عنوان کرده.
گفتنی است فولکس واگن در حال حاضر تمرکز خود را بر روی چهار بخش خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ، خیلی کوچک و باتری دار معطوف کرده و به دنبال جذب یک سرمایه گذار جدید است.

 

نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی * = 10 + 7
ارسال
نمایش نظرات