\
| صفحه اصلی
| پیوندها
| پرسش و پاسخ
| ارتباط با ما
جستجو
درباره انجمن
اساس نامه انجمن
ساختار
هیات مدیره
عضويت در انجمن
شرکت های عضو انجمن
آمار
تولید
واردات
صادرات
کیفیت
اخبار
مقاله / گفتگو
آنچه باید بدانید
قوانین و تعرفه ها
چندرسانه ای
سرویس :
زمان :
۱۳۹۳/۹/۱۶ - ۱۰:۵۵
شناسه خبر :
122
گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز 1393
دانلود فایل فشرده
نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز 1393
نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز 1393
نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز 1393
نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز 1393
نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی
*
=
8
+
5
ارسال
نمایش نظرات
آخرین اخبار
آبان1402
آمار تولید اسفند
آمادگی تولید روزانه سه هزار دستگاه خودرو را داریم
ایرانخودرو از رکورد تولید دو سال گذشته عبور کرد
موتور سه استوانه ملی وارد مرحله صنعتی سازی می شود
تحقق تولید ده ماهه سال گذشته در کمتر از هشت ماه
افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی تولید ایران خودرو
بی وای دی E۶؛ گذر از آلودگی هوا با خودروهای برقی
ظرفیتهای مغفول آذربایجانشرقی برای داخلیسازی قطعات خودرو
جزییات سرمایهگذاری رنو برای تولید داستر
سکوت، آپشن اصلی نسل جدید فورد اکسپلورر
نخستین تصویر رسمی از اوپل کورسا ۲۰۲۰ منتشر شد
الزامی شدن نصب ترمز اضطراری خودکار
مدیرتحقیق و توسعه بامو: خبری از سری ۹ نخواهد بود
مقایسه تعرفه واردات خودرو در ایران و سایر کشورها
چنددرصد مردم ایران خودروهای لوکس سوار می شوند؟
تعرفه واردات خودرو احتمالا بالاتر می رود
شاخصهای کیفی خودروها سختگیرانه میشود
مجمع الجزاير خودروسازي
برای خروج صنعت خودرو از زیاندهی تلاش کنید
آیا خودروسازان متولی فرهنگ رانندگی هستند؟
حمايت دولت ها از صنعت خودرو دردنيا
مردم پرونده کاهش قیمت را مختومه بدانند
عقل خریداران خودرو به چشمشان است
خروج سهامداران از صنعت خودرو
خصوصیسازی اصلیترین راهکار بهبود شرایط خودروسازی
قیمت خودروهای داخلی افت و خیز 500 هزار تومانی
چرا واردات خودرو چالشبرانگیز شده است؟
عقل خریداران خودرو به چشمشان است
ژاپنی، چینی یا کره ای؟
تغییر استراتژی خودروسازان در تامین نقدینگی
اقتصادخودروی ایران، کند و پرهزینه
افزایش 74 درصدی تولید خودرو در سال جاری
فروش خودرو با قیمت و زمان تحویل نامعلوم!
خودرو را از فهرست كالاهاي انحصاري خارج كنيد
ایرانیها پانزدهمین خریدار خودرو در جهان
تعریف تازه از خودروهای جدید در پاریس
مصرفکنندگان همچنان از کیفیت خودروهای داخلی ناراضیاند
پژو به ایران می آید
احتمال لغو استاندارد تجهیز سواریها به کپسول آتشنشانی
استاندارد جدید برای افزایش ایمنی خودروها تدوین میشود
ابهام درباره ادامه فعالیت رنو در ایران
راهاندازی آزمون جادهای برای خودروهای تولید داخل
تفاوتهای خودروسازان ایران و چین
پيش شرط های صادرات یک میلیون دستگاهی خودرو
خودروی ایرانی یا خودروی چینی، مساله این است!
تا استیضاح وزیر پیش می¬رویم!
وقتی لابی خودروسازان ایمنی را به تاخیر میاندازد
خودروهاي ايراني به غرب آفريقا رسيدند
اشکودا» شریک سوم خودروسازی ایران
جزئیاتی تازه از شکلگیری صنعت خودروی ایران
ساختن با بدقولیهای خودروسازان
میزان کیفیت خودروهای ایران اعلام شد
چینی ها خودروی امریکایی سوار می شوند، ایرانی ها چینی
جدیدترین وضعیت تولیدسواریها در کشور
اگر یارانه بخش تولیدصحیح پرداخت می شد، صنعت خودروگرفتار رکود نمی شد
تعيين تکلیف قیمت دنا درجلسه آینده شورای رقابت
ارسال ۱۳ پرونده تخلف خودروسازان به قوه قضائیه
«میراژ» و «اوتلندر» قیمت خورد
ب ام و 650 + عکس
خودروهای ایرانی پرمصرفترندیا خارجی؟
با ارزشترین برندهای خودروسازی جهان
دومین همایش بینالمللی خودرو با حضور پررنگ چینیها برگزار میشود
هزینه 12 هزار میلیارد تومانی برای خودروهای وارداتی
نوسازی 60 هزار دستگاه تاکسی در دستور کار
توپ 1200 میلیاردی یارانه صنعت و معدن در زمین معاونت برنامهریزی
خودروسازان درصدد افزایش قیمت هستند
دلواپسان دهه 60 چه میگفتند؟
صنعت خودرو چگونه بحرانی شد؟
آشنايي با اصطلاحات فروش در شركتهاي خودروسازي
مروري بر تاريخچه خودروسازي هيونداي
دو اروپايي در راه ايران
قطب سوم پا نمیگیرد
اسامی خودروسازان بزرگ جهان در فهرست پرفراخوانها
صنعت خودروی ایران در دوراهی انتخاب؛ شریکان چینی یا غربی
طرح مبتکرانه سایپا موجب ارتقا حمل و نقل کشور خواهد شد
پژو 301 در راه ایران
احتمال افزایش قیمت تندر 90 در بازار
تاسیس 17 شرکت طراحی مجموعه خودرو با حمایت ایران خودرو
همکاری با برند های مطرح خارجی در اولویت برنامه های گروه سایپا
تاكيد نعمت زاده بريك پارچه سازي سياست هاي خودرو سازي و قطعه سازي
ژاپني ها درصدرجدول رتبه بندي كيفي خودروها
حراج جان درجاده هاي ايران
توليديا واردات ؟
صادرات 45 ميليون دلاري صنعت خودرو درسال92
توليد179 هزارخودروسواري در سال هاي قبل از انقلاب اسلامي
موانع رشد سرمايهگذاري و توليد خودرو در ايران
نقشه راه توسعه صنعت خودرو در ايران 1404
تولیدبجُنبدتا تحریمها را برنداشتند
پلتفرم مشترك، راهي براي كاهش هزينهها
واردات بیش از 64 هزار دستگاه خودرو در سال جاری
دلواپسان دهه 60 چه میگفتند؟
واكاوي موانع پيش روي صادرات خودروهاي ايراني
بررسي سير تكامل خودرو در ايران وجهان
جولان خودروهای چینی در بازار ایران
اختلال درتولید
صنعت خودرو، ملی یا فرانسوی؟
گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز 1393
مقايسه قيمت پرايد با خودرو هاي خارجي
چالش قيمت درصنعت خودرو ايران
گراندويتارا برجايگاه نخست تكيه زد
آمارتوليد ازابتداي سال 93 تا دي ماه
تعرفه واردات خودرو دركشور هاي صاحب نام
مشكلات توليد ، قيمت تمام شده دنا را بالابرد
خداحافظ مگان!
اعتراض خریداران متضرر دیارخودرو مشهد مقابل مجلس
بنز ،با كيفيت ترين خودروي سال 89
مقايسه رضايت مندي مشتريان از خودرو هاي وارداتي
آمار توليد از سال 90 تا 88
بهترين و بدترين خودرو هاي داخلي را بشناسيد
صنعت اتوبوس سازی کشور خوابید
چراغ برق هم از بنجل چینی در امان نیست
با پساندازمان چه خودرویی بخریم؟
با ديوار تعرفه نمي توان مانع واردات شد
مناقشه ايران خودرو وشوراي رقابت بالاگرفت
17 هزار نفر كشته درتصادفات رانندگي
قيمت گذاري دولتي و انتظاررقابت ؟
۱۲ سال رکوددر مراکز تحقیق و توسعه خودروسازان
سایپا دو پلتفرم جدید طراحی میکند
رشد4.7 درصدی تولیدوانت درزامیاد
صنعت خودرو از تهدیدها تا فرصت های پیش رو
نظر عضو شورای رقابت درباره قیمت خودرو
پرداخت سود ۲ تا ۲۰ میلیون تومانی به انصرافدهندگان خودرو
قيمت گذاري دستوري ، سرمايه گذاري ها را بربادمي دهد
خودرو كالاي انحصاري نيست
پيشنهادانجمن خودرو سازان براي ادغام شركت هاي با تيراژ پايين توليد
تاییدپنج کشته مرتبط با کیسههای هوای خودروهای هوندا
دلالی و فروش امتیاز واردات خودروهای سهمیهای توسط معلولان
نعمتزاده خواستار ادغام خودروسازان شد
اعضا جدید هیات مدیره خودروسازی سایپا معرفی شدند
رونمايي از نسخه هیبریدی هیوندای سوناتا مدل 2015
معرفي گران ترین خودروهای وارداتی
کیفیت خودروهای داخلی بعضاً پسرفت داشته است
ردهبندی کیفی خودروهای تجاری منتشر شد
مرغ شوراي رقابت چندپا دارد؟
تغییرات مدیریتی، بسیار دیر اما ضروری !
رفتار نامتعادل خودرويي
ورود 50 تاکسی هیبریدی به تهران
صنعت خودرو تركيه و مراحل توسعه اي آن
میل قطعهسازان براي خريد سهام خودرو سازان
فراخوان خودرو در آمریکا از مرز 60 میلیون عبور کرد
مزیت خودروسازان در طرح ادغام؟
قیمت خودرو تا پایان سال تغییر نمی کند
صادرات 26 ميليارددلاري خودرو سازان تايلندي
خودروسازان کوچک ادغام میشوند
به جاي مگان چهارپرايد بگيريد
کارت طلایی به دردنمی خورد
براساس لایحه بودجه، هر خودرو باید ۱۵۰ هزار تومان جریمه شود!
قانون رفع برخی از موانع تولید و سرمایهگذاری صنعتی
قانون اصلاح الگوي مصرف انرژي
سهم 70 درصدي عامل انساني درتصادفات رانندگي
سال 1996 سال تولداولين خودرو برقي درجهان
میزگردی درباره موانع تولیدخودروهای باکیفیت درایران
پیشنهادتعویق در تدوین معیار جدید مصرف سوخت خودروها
تولیدخودرو به صرفهتر است یا مونتاژکاری ؟
كلاهي كه رنوبرسرخودرو سازان داخلي گذاشت
تحقیر و تخریب یک اقدام تحسین برانگیز در رسانه ملی
توليد 700 هزاردستگاه خودرو درسندچشم انداز عربستان
سناریو هايي برای خودروسازان در مذاکرات هستهای
جدایی مالکیت از مدیریت در صنعت خودرو
یک شهر و این همه لیزینگ خودروی غیر مجاز!
سرمایه گذاری 29 میلیارددلاری آئودی برای فناوری جدید
ديدگاههاي موافق و مخالف درباره آزادسازي واردات خودرو
برنامه اي براي جلو گيري از واردات خودرو هاي لوكس نداريم
قیمت خودرو آزادو تعرفه کم شود
چرا بايداز صنعت خودرو حمايت كنيم ؟
ضرورت سرمایهگذاری و انتقال فناوری
روند تهيه سند ملي خودرو و سرنوشت آن
ايمني خودروهای ایرانی
مردم ازعملكرد كدام عرضه كنندگان خودرو راضي اند ؟
ادغام در صنعت خودرو قربانی میگیرد؟
مدیران خودروسازان کرهای جوانتر میشوند
مدیران خودروساز، لطفا نخبگان را استخدام نکنید
مرثيه اي براي توليدداخلي و واردات سود آور
به فرانسویها سخت میگیریم
خودرو سازها كارگر بانك ها شده اند
قيمت خودرو درحاشيه بازار تعيين شود
خودروها از دنياي كلاسيك تا مدرن
آمارتوليد از ابتداي سال 93 تا آذرماه
هنرمندان هم خودرو سازان را متهم كردند
پایان سخاوت هند برای خودروسازان
خودروي 7 ميليوني كه36ميليون تومان شد
دستوروزیر صنعت برای تولیدخودرو در کلاس جهانی
فراخوان خودروسازان چینی برای 300 هزار خودرو
انتقاد از خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی
لیفان رکورددار کاهش رضایت مشتری
چين ، چرخ چهارم خودروي جهان
قیمتدنا را رسما ابلاغ کنید نهاز طریقرسانهها!
خودروسازان خارجی بهجای صادرات در ایران سرمایهگذاری کنند
افزایش واردات و چالش های پیش روی بازار
چرا پلیس خود را متولی استاندارد خودروها میداند؟
اعلام تلفات جاده اي برحسب نوع خودرو
بررسي ديدگاه هاي جامعه مخاطب صنعت خودرو
نرخ رشد خودرو افت کرد
سهم 83 درصدی بزرگان جاده مخصوص از بازار ایران
برگزاري نشست تخصصي نقدقيمت گذاري خودرو دربهمن ماه
رقابت خودرو سازان خصوصي و واردكنندگان برسر خودرو هاي چيني
واردات 70 هزار خودرو در سال جاري
سود 75 میلیارد دلاری رانندگان از ارزانی بنزین
۷۱۸۹۶ خودرو وارد و ۱.۵ میلیارد دلار ارز خارج شد
تخريب توليدداخلي و تبليغ براي خارجي ها
خودروسازان ایرانی از چشمبادامیها عقب ماندند
حمايت كه نمي كنيد تخريب پس چرا ؟
وام خودرو دوبرابر مي شود
تولید اتوبوس درکشور متوقف شد
آلاسحاق دولت را از سرکوب قیمتها برحذر داشت
معياركلاس بندي خودرو ها
انحصار و دولتي بودن حلقه هاي مفقوده توسعه صنعت خودرو
از تراكتورهاي فرگوسن تا توليد خودرو درتركيه
چینیها؛ انتخاب یا ضرورت؟
همه خودرو ها قيمت گذاري نمي شوند
آریو جایگزین محصولات ايكس 100
کنترل از راه دور خودرو با موبایل
کاهش ۷ درصدی تلفات حوادث رانندگی
برنامه ای برای افزایش یا کاهش تعرفه نداریم
اعتراض جمعی از مشتریان نماینده رسمی رنو در ایران
بخشنامه جدید خودرویی گمرک
رکوردشکنی جنرال موتورز درفراخوان خودرو ها
زيان 6 هزار ميليارد توماني شوراي رقابت به خودرو سازان
نامه سرگشاده به مدير خودروساز آلماني
تحقيق و تفحص ازشركت هاي ليزينگ خودرو سازان
مقاومتی شدن اقتصاد ایران و حلقه مفقودهای بهنام "برندینگ"
جدیدترین وضعیت تولید کامیون در کشور
ضرورت تشکیل اتاق فکر صنعت خودرو
حذف تحريم صنعت خودرو درحد حرف
گوگل هم بیمه خودرو میفروشد
توصیه های رئیس جمهوری به خودروسازان
7دستور رئيس جمهور براي رقابت پذيري صنعت خودرو كشور
تحويل وانت پرايد به جاي طلب قطعه سازان
خودروهای جذاب در نمایشگاه دیترویت
بخش توليد،فراموش شده لايحه بودجه 94
خودروی ایرانی در ایران نمیماند
استانداردهای 55 گانه را بشناسیم+ جدول
متهم اصلي آلودگي هواي تهران را بشناسيم +جدول
آيين نامه خدمات پس از فروش خودرو هاي سبك
توپ آلایندگی خودروها در زمین وزارت نفت
جولان خودروهای چینی در بازار ایران و قيمت هاي نجومي
سهم صنعت خودرو داخلی، با کاهش درآمد نفتی!
توليد206 برمدار استاندارد يورو 4
واکنش معاون وزیر به واردات خودرو لوکس
واردات 90 هزار خودروي لوكس در دولت احمدي نژاد
كلاهي كه بر سرخريداران خودرو هاي وارداتي مي رود
تولید خودرو گرانتر میشود
سندچشمانداز صنعت خودرو تدوین شد
عمل خلاف قانون شوراي رقابت درتعيين قيمت خودرو
آغازارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو
رشد مورچهوار رضایت مردم از خودروهای سواری
قیمتگذاری خودرو از دست شورای رقابت خارج میشود؟
ادغام خودروسازان در ۴ سال آينده
پیشنهاد راه اندازی بورس خاورمیانه خودرو
تحريم ها، راه نوآوري را بر خودرو سازان بسته است
تولید اولین خودروی برقی در کشور آغاز شد
دربازدید از کارخانه خودروسازی لیفان چه دیدیم؟
ایران، بازار تست خودروسازی چین
ده طراح بزرگ تاریخ خودرو
مردم خودروهای داخلی را با خارجی قیاس نکنند
نقدی برورود شورای رقابت به قیمتگذاری خودرو
آمارتوليد دي ماه 93
راهبردهای رقابتی صنعت خودروی ژاپن
کیفیت خودروهای داخلی، محصول اقتصاد کشور است
صنعت خودرو ایران چه زمانی مونتاژکار شد؟
رنو آماده بازگشت دوباره به بازار ایران
ورود ۷۰درصد خودروهای خارجی توسط واردکنندگان غیررسمی
انحصار در واردات خودرو؛شورای رقابت وارد شود
۴ هزار میلیارد تومان «یارانه تولید» پرید؟
وزیر صنعت در تلاش برای "رفع انحصار" خودرو
پیشنهاد نعمتزاده برای افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو
الکتریکی های برتر در سال 2014
فروش خودروها با پلاک 94 آغاز شد
شوراي رقابت زير چرخهاي خودرو ميماند؟
فروش كارت طلايي به مشتريان اجباري نيست
بسته حمایتی وزرات صنعت از خودروهای هیبریدی روي ميز هيات دولت
واردات خودروهای بدون گارانتی ممنوع شد
آینده صنعت طراحی خودرو تغییر میکند؟
ادغام؛ راهکار یا تیر خلاص!
قيمت گذاري غير اصولي ، انتقال تكنولوژي را برباد مي هد
خودرو کالای انحصاری نیست؛ شورای رقابت نباید قیمتگذاری کند
کوآدرا تجاری سازی می شود
اجرای فاز اول مرکز آزمون جاده ای خودرو در سال 94
امید رنو به داستر در رالی داکار
واردات بیرویه لوازم یدکی بیکیفیت و غیراستاندارد خودرو
آزادسازی قیمت خودرو به کام خودروسازان
جای خالی برندهای معتبر در خودروسازی ایران
این خودروها کمطرفدارند
قدرت خرید خودرو ۵۰ درصد کاهش یافته است
واگذاري قيمت خودرو به سازمان حمايت
عجیب ترین روش خریدخودرو
گزارش 4 صفحهای وزارت صنعت درباره عدم انحصار در صنعت خودرو
تکلیف مشتریان شاکی از نمایندگیهای رسمی چه میشود؟
واردات برای صنعت خودروی ایران فرصت یا تهدید
مرگ 924 شهروند در تصادفات تهران
سود متزلزل سهام خودروسازان
ادغام خودروسازان تنها یک توصیه است
مردم خودروسازان را تحریم کردند
بازخوانی گزارش مجلس از فساد در واردات خودرو
افزایش چشمگیر ثبت اختراع در صنعت خودرو
شورای رقابت مسئول قیمتگذاری خودروهای وارداتی شد
منافع مصرفکنندگان در اولویت است یا یک گروه خاص؟!
تعويق جلسه شورای سیاستگذاری خودرو
یک دهه همکاری صنعت خودروسازی ایران و چین
تحقیقات هوندا از پنجمین حادثه مرگبار کیسههای هوا
موزه خودرو ايران
وقتی خودرو سازان قیمت گذاری شورای رقابت را دوست ندارند!
کشف قیمت خودرو در بورس کالا
تشخیص سرطان انحصار خودرو
رضایت مشتریان از کیفیت خودروها چگونه محاسبه میشود؟
چرا فراخوان رئیسجمهور بیپاسخ ماند؟
آينده تقاضاي خودرو دركشور
ورودتیبا به ناوگان تاكسيراني ممنوع شد
ورودمجلس به موضوع واردات قطعات تقلبی
روياي قطعه سازشدن با تكنولوژي فرسوده
چشم انداز صنعت خودرو در افق 1404
دستورالعمل اجرايي اندازه گيري از رضايت مشتريان
الزام واردکنندگان خودرو به توافق قیمتی با سازمان حمایت
انحصار واردات خودرو خلاف اصل 44 قانون اساسی
قانون برای خودران ها در آلمان
آفریقا هم صاحب صنعت خودرو می شود؟
پيشنهادانجمن خودروسازان ايران براي نوسازي ناوگان تجاري فرسوده
افزایش عمق ساخت قطعات خودرو با درصد بالا در داخل کشور
عبور تولیدخودرو ایران از مرز یک میلیون دستگاه در سال 93
انحصار درصنعت خودرو با مديريت دولتي
سايپا ، توليدرا به محافل علمي پيوندزد
عوام فریبی ممنوع، بازار خودرو هنوز انحصاری است
مزيت درقطعه سازي يا خودرو سازي ؟
قيمت گذاري خودرودربوس كالااشتباه است
دفاع معاون نعمتزاده از بازگشت پژو به ایران
اجرای آییننامه جدید قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو
صفرهای پر دردسر
خودرو دو نرخی شد!
چرخ تولید سواریها تند شد
جنرال موتورز به 130 قربانی خسارت داد
مذاکرات خودرویی ایران با اسپانیا
تدوين برنامه اجرایی سند چشمانداز ۱۴۰۴ صنعت خودرو
دستورالعمل نعمتزاده دردسرساز شد
برنامهریزی خودرو سازان برای ارائه محصولات جدیددر سال 94
نقدي بر مشكلات تجاري سازان
تدوين استاندارداجباری «واژگونی» در اتوبوس های تولیدداخل
کشف قیمت خودرو دربورس ممکن نیست
40درصدقیمت خودرو به جیب خودروسازان نمی رود
خطوط تولیداتوبوس زمینگیر شد
قراردادهای یک طرفه خودروسازان، چالش قطعه سازان
درخواست خودروسازان برای افزايش 17 درصدی قیمت
وزیر صنعت؛ دایه مهربان خوردروسازان
درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت خودروهای داخلی
تولیدکامیون در 2 شرکت متوقف شد
واردات ۷۴ هزار میلیارد تومان خودرو و قطعات
غولهای خودروسازی پشت دروازههای ایران
سازمانحمایت وارد قیمتگذاری خودرو نمي شود
عملاتولید ملی خودرو نداریم
قرار نیست یارانه تولید را به وزیر صنعت بدهیم
چرا قیمت خودرو به سرعت افت می کند؟
نمیگذاریم تولید ملی با مشکل مواجه شود
آزادسازی یا رهاسازی خودروسازان در تعیین قیمت
توليدزيانده ، توسعه فن آوري را به تاخيرمي اندازد
آینده صنعت خودرو ایران کجاست؟
سناریوهای خودروسازی ایران در سال 94
تولید خودرو کشور از یک میلیون دستگاه عبور کرد
70 درصد واردات خودرودر انحصار دو شرکت
جزئیات نامه وزیر صنعت به رئیسجمهور در مورد غیرانحصاری بودن بازار خودرو
نعمتزاده به شورای رقابت میرود
خط تولید خودرو جدید S5 راه اندازی شد
چگونه آپشنهای خودرو را بشناسیم؟
ضوابط فروش خودرو در کشور تغییر میکند
واکنش پژویان به نامه وزیر صنعت: انحصار بازار خودرو را همه می دانند
تعرفه واردات خودرو در سال 94 چگونه خواهد بود؟
تعرفه واردت خودرو تا ۱۵ اسفند نهایی میشود
اعتراض دانشجویان به افزایش واردات خودروی لوکس
تاکیدبر تولید باطریهای پیشرفته برای خودروهای الکتریکی
شاخص جدید کیفیت خودروها تدوین شد
تعیین قیمت خودرو از اختیارات وزیر نیست
خودرو درسال 94 گران می شود
به هر کس «یارانه صنعت» گرفته سلام ما را هم برسانید
واکنش بورسیها به قیمتگذاری خودرو در بورس
اپل خودروی برقی میسازد
بی کیفیت ترین خودرو ها مشخص شدند
بازار سیاه خرید و فروش دعوتنامههای دنا از ۴۷ تا ۵۰ میلیون تومان
والیبالیستها واردکننده خودرو میشوند؟!
وزیر صنعت:واردات خودرو انحصاری نیست
شیوا: وزارت صنعت مجوز صادرات دنا را ندهد
شورای رقابت مسوول قیمتگذاری خودروهای وارداتی شود
افزایش عوارض واردات خودروهای سواری
كاهش کیفیت شش محصول
مسافرکشی با خودرو و بنزین رایگان دیگران!
قیمت رسمی خودروهای ۹۴
ناگفته های فلاحیان از خرید خط تولید پژو فرانسه !
همه چیز درباره رانندگی با خودروهای صفر
اصرار پرحاشیه خودروسازان برای گریز از قیمت گذاری
"94" سال مردم باشد نه عرضهکنندگان خودرو!
مدیرعامل دایملر 9.5 میلیون دلار پاداش گرفت
ساز گرانی خودروهای وارداتی کوک شد؟
بررسی عملکرد خودروسازان در شورای رقابت
سهم بالای واژگونی در مرگ مسافران نوروزی
کسب درآمد از ضرر و زیان دیگران ممنوع!
افزايش کیفیت سنگین وزنهای خودرویی
توضیحات رییس گمرک درباره واردات خودرو
بازار خودرو در "94" به کدام سو میرود؟
فروش تضمینی 500 هزار خودرو در سال 94
جزئیات دستورالعمل جدیدفروش خودرو
برنامه تولید خودروسازان در سال 94
واردات خودرو همگانی شد
جزئیات نحوه ترخیص خودروهای وارداتی
بررسي شرایط کیفی تولید خودروسازان داخلی
تدوین برنامه ۷ ساله بهبود کیفیت براي رقابت در عرصه جهاني
سرانه خودرو در ایران ۴ برابر آفریقا اعلام شد
دستورالعمل ارزیابی کیفی خودروها تغییر کرد
واکنش انجمن خودروسازان به تثبیت تعرفه واردات خودرو
نظام واردات خودرو باید بازمهندسی شود
آمادگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ساخت خودرو هیبریدی
واردات ۱۸۰۰ خودرو لوکس به نام زن روستا
واردات خودرو مشروط شد
ایران با تولید ۱ میلیونی، هجدهمین خودروساز جهان شد
فرصتها و تهدیدهای بیانیه لوزان برای صنعت خودرو
تجارت مرگ، آشکارا زیر پوست شهر!
وضعیت کیفی سنگین وزنهای خودرویی
روش تعیین پرتصادفترین خودروها علمی نیست
تردد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سیسی در خارج از مناطق آزاد ممنوع شد
تمام مدعیان قیمتگذاری خودرو
داخلي سازي 85 درصد قطعات مصرفی در قرارداد جدید پژو
استفاده از فناوری قرون وسطی در مراکز اسقاط خودرو
۶۰ درصد قطعات یدکی موجود بازار بیکیفیت هستند
امویام 110، خودرویی که در چین هم خریدار ندارد!
تاریخچه صنعت خودرو کشوروواردات
توليد بيش از 107هزار خودرو دربهمن 93
قیمت خودرو نباید افزایش یابد
توافق هستهای و حضور خارجیها در صنعت خودرو
توصیههای نعمتزاده به خودروسازان
انتظار کاهشی قیمت، مهمترین تاثیر تفاهم لوزان بر صنعت خودروی کشور
سن ناوگان خودرویی کشور
تعرفه واردات خودرو در سال ۹۴ تغییر نکرد
روند واردات خودرو
احتمال افزایش ۵ تا ۱۰درصدی قیمت خودرو
آمارتولید خودرو ازسال۹۱تا۸۸
نعمت بخش: در بازار خودرو افزایش قیمت داریم
می ترسیم خودروسازی مونتاژکاری شود!
اثرات کاهش نرخ یورو بر صنعت و بازار خودرو ایران
تفاهم لوزان آتشبس قیمتگذاری؟
برنامه تولید خودرو های هیبریدی و برقی
هدفگذاری تولید ۱.۴ میلیون خودرو در سال ۹۴
باید ها ونبایدهای سیاست های ساخت داخل خودرو درایران
بی اعتنایی وزارت صنعت و سازمان حمایت به ابهامات دستورالعمل خودروهای وارداتی
شورای رقابت با افزایش قیمت خودرو برخورد میکند
صدور ۳۷۰ هزار خودرو طی هشت سال اخیر
کیسه هوای ژاپنی قربانی گرفت
خروج ۲.۱ میلیارد دلار ارز برای واردات خودرو
دیدگاه موافق و مخالف واردات خودرو
افزایش قیمت خودرو حتمی است
اقدام خودرو سازی ها اشتباه است!
نقدی بر ورود شورای رقابت به قیمت گذاری خودرو
پایان عصر چینیها در بازار خودروی ایران
درخواست افزایش قیمت خودروهای داخلی ارائه میشود
باید ها و نباید های صادرات صنعت خودروی کشور
هندوستان، پايگاه صادراتي خودروسازان ژاپني
آمارتوليد خودرو درقبل از انقلاب
آمارتوليد خودرو هاي كاربراتوري
گردش خودروسازان به سمت گرانی
استاندارد ملی خدمات پس از فروش خودرو تدوین شد
بحران مدیریت در غول خودروسازی اروپا
اختراع یک دزدگیر خودروی ایرانی
آمارسالانه توليداز 88تا 91
آمارتوليد انواع خودرو بين سال هاي 90تا 92
عصری جدید از تولید خودرو و فروش در بازار ایران
سقف مجاز افزایش قیمت خودرو ۸۰۰ هزار تومان است
روزی روزگاریکادیلاک
نوبخت: انتظار داریم قیمت خودرو افزایش نیابد
روند صادرات و واردات خودرو
تغییر قریبالوقوع جایگاه کیفی خودروهای داخلی
نگرانی مجلس از واردات خودرو و قطعات در شرایط پس از تحریم
خودروهای خانوادگی؛ نیاز بازار ایران
سه دلیل جدید گرانی خودرو
صعود رتبه خودروسازي ايران
پیشبینی افزایش قیمت سنگین وزنهای خودرویی
اعلام شرایط فروش بهاری خودروهای کیاموتوز
400 ميليون يورو به قطعه سازان خودرو اختصاص يافت
دو ايراد قانوني و شرعي شورای نگهبان به لایحه حمایت از تولید
مراقب واردکنندگان خودرو باشید!
آمارتوليدخودرو از سال 92تا پايان اسفند 93
بازار خودرو زیر سایه گرانی
مسوول تولید خودروی بی کیفیت کیست؟
سه سناريو براي صنعت خودرو كشور
آشنايي با سامانه ارتباطات هوشمند خودرويي + جدول
نحوه رسیدگی به تخلفات خدمات پس از فروش
تعیین مرجع نهایی نظارت بر بنزین داخلی اوایل اردیبهشت
حرکت ترکمنستان به استفاده از خودروهای برقی
چالش خودروسازان برای تحقق فروش یک میلیون و400 هزار دستگاه در سال 94
چشم انداز صنعت خودروی ایران در سایه مذاکرات هستهای
فرصت طلایی برای بازنشستگی خودروهای قدیمی
قوانین و مقررات مرتبط با خدمات پس از فروش، کیفیت و رضایت مشتریان
آیین نامه ارتقای کیفیت خودروهای سبک، قطعات و مجموعه های مرتبط
آیین نامه ارتقای کیفیت خودروهای سنگین، قطعات و مجموعه های مرتبط
آیین نامه اجرایی ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو (مربوط به عرضه کنندگان خودرو سنگین)
آیین نامه اجرایی ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو (مربوط به عرضه کنندگان خودرو سبک)
دستورالعمل اجرايي اندازه گيري رضايت مشتريان صنعت خودرو (بازنگري یک)
قوانین و مقررات مرتبط با تعرفه های صنعت خودرو
قوانین و مقررات استانداردهای صنعت خودرو
قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت
قانون اصلاح مصرف انرژی
استانداردھای ٥٥ گانه اتحادیه اروپا که با تصویب شورایعالی استاندارد ملی اجباری شده اند
برنامه کاهش آلودگی هوا در هشت شهر بزرگ کشور
تمدید ضرورت استاندارد یورو 4
راهنمای خرید خودرو شاسی بلند
مباني مدل ارزيابي ملي کيفيت ايران
گزارش شكايت مشتريان از خودرو سازان
نتايج ارزيابي شركت هاي عرضه كننده خدمات پس از فروش در سال 92
روندرضايت مشتريان از سال 87تا 93
آمریکاییها به خودروسازان ایرانی پیام دادند
تأثیر متغیر کیفی در قیمتگذاری خودرو
نقش خودروسازان در مشکلات بیمه توسعه
۳۰۰ هزار خودرو فرسوده اسقاط می شود
نقشه راه اقتصاد مقاومتي
شوراي رقابت در ايران و جهان ؟
ترمز رشد تولید وانت کشیده شد
حمايت كشور هاي پيشرفته از صنعت خودرو
مهمترين محدوديت هاي داخلي صنعت خودروي كشور
گشایش بزرگترین نمایشگاه خودروی چین + تصوير
افزایش قیمت خودرو احتمالا پشت پردههایی دارد!
تولید انواع خودرو افزون بر یک میلیون و 130 هزار دستگاه شد
سرهنگ حسینی: قطعات یدکی نامرغوب عامل برخی از تصادفات رانندگی است
از پرايد ارتقا يافته تا 206 ارزان شده
صنعت خودروي انگليس دريك نگاه
تجارب كشورها در تعرفه واردات خودرو
هشدار نسبت به پیامد کپیکاری چینیها
شروط بقای خودروسازان چینی در بازار ایران
شماره گذاری خودروهای چانگان آغاز شد
ميزان ساخت داخل شركت هاي خودرو سازي
آشنايي بامبدل کاتالیتیک
ورود پلیس به موضوع تجارت خودروهای مرگ
بازگشت اتومبیلهای اروپایی، کابوس چینیها
وزير صنعت: بدون منطق بازار را دراختيارخارجي ها نمي گذاريم
جزئیات جلسه مجلس با وزیر صنعت درباره عدم پیگیری تحقیق و تفحص از خودرو
جریمه سنگین مرسدس بنز بابت دستکاری در قیمت
شیوا : قیمت نهاده های تولید افزایش یافته است
پاداش 16.2 میلیون دلاری مدیر غول خودروسازی
`پيشنهاد پرداخت 2 هزارميلياردتوماني يارانه براي صنعت و معدن درسال 94
سایپا X۱۳۱ و سایپا X۱۳۲ بیشترین نمرات منفی را کسب کردند
چرا خودرو تولید داخل گران است؟
موافقت باورودخودروسازان آمریکایی
قاچاق لوازم یدکی کدام خودروها بیشتر است؟
تورم بخش خودرو بهاندازه نرخ تورم کاهش نداشته است
انقلاب فناوری در بزرگترین بازار خودروی جهان
اولتیماتوم دولت به خودروسازان درباره آلودگی
خودروهای آمریکایی در ترازوی سود و زیان
کلاف سردرگم واردات خودرو
فرمول شورای رقابت برای قیمت خودرو چگونه تعیین میشود؟
آمارتوليدخودرو در فروردين ماه 94 + جدول
دنده عقب سنگین وزنهای خودرویی در جاده کیفیت
سنگین وزنهای خودرویی در مسیر رشد تولید
10 خودرو آمریکایی تغییرساز در صنعت خودروسازی
برنامه تولید سالانه ۳ میلیون خودرو در کشور تا ۶ سال آینده
ماموريت جديدوزير صنعت ، معدن و تجارت
هدایت ارزهای «لوزان» به تولید
سیاست های توسعه صنعت خودرو در1404
شرايط رقابتي در صنعت خودرو كشورحاكم نيست
مینیبوس در کشور زنده است
جدیدترین وضعیت تولید دوگانهسوزها در کشور
چینیها میمانند یا میروند؟
وضعیت تولید سواری ها در فروردین 94
ورود وزارت صنعت به قرارداد خودروسازان با قطعهسازان
کاهش شدید واردات خودرو در فروردین
انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس از کیفیت و هزینه نگهداری خودروهای چینی
دولت به خودرو سازان او لتيماتومي نداده است
۲۰ پیشنهاد قطعهسازان برای رفع موانع تولید در صنعت خودرو
مذاکره برای ثبات قیمت خودرو
نعمتزاده بار دیگر خواستار ادغام خودروسازان کوچک شد
پرداخت جریمه خواب خودرو عمومی میشود
تولیداتوبوس کاهش یافت
خودروسازان همچنان در انتظار افزایش قیمت خودرو
۳ پیشنهاد شورای رقابت برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو
بررسي ميزان اشتغال زايي در خودرو سازي ايران
محاسبه اشتغال در صنعت خودرو سازي كشور
خطوط توليد خودرو سازان ايراني بايد به روز شود
بنزین مفت بزنید و سوار خودروهای ایرانی بشوید
شاخص هاي كلان صنعت خودروي كشور
اشتباهاتی که خودروسازان مرتکب شدند!
وضعیت تولید در سواریسازان داخلی
سوخت هاي فسيلي 15 ميليارد دلار خسارت به اقتصاد مي زند
ارزبري متوسط هر خودروي سبك داخلي 2500 دلار
واردات خودروهای گران، گام نخست همکاری جدید ایران و پژو
آمارهایی تأملبرانگیز درباره «پورشه در ایران»
انتظاری بیپایان
مهندس يكه زارع :فقط بادلاستيك خودرو هاي چيني ساخت داخل شده ؟
دبیر انجمن خودروسازان:دلیلی برای کاهش قیمت خودرو وجود ندارد
دبیر انجمن خودروسازان: نعمتزاده گفت پول نداریم؛ بروید اموالتان را بفروشید
صنعت خودرو و ۲ چالش رقابت با خارجی ها و واردات فله ای
دورخیز سلطان سابق مونتاژ خودرو برای تاجگذاری دوباره در ایران
دعوای نرخ گذاری خودرو به گفت وگوی ویژه خبری کشید.
ممنوعیت شماره گذاری ۵ خودروی داخلی
خودروسازان چرافقط به دنبال گرانی هستند؟
خودروسازان خارجی پشت مانع تحریمها
خواب چینی ها برای بازار خودروی ایران
متولی تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است یا اقتصاد؟
مرجع قیمتگذاری خودرو در ابهام
خودروسازان درگیر حاشیههای فوتبالی نشوند
با ۳۰۰ میلیارد تومان چقدر سمند و پراید تولید میشود؟
انحصاری بودن یا نبودن خودرو به رأی عمومی گذاشته شود
قیمتگذاری جدید خودروها به استعلام از مجلس موکول شد
بدهی ما به قطعه سازان بسیار کمتر از ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
خودروسازان ایرانی از ناحیه تعطیلات چقدر زیان می کنند؟
فراخوان پورشه برای یک خودروی اسپورت
پیشنهاد یک نماینده درباره لیزینگهای خودرو
لزوم برندسازی برای صادرات قطعات خودرو
مشتاقان در لاین سرعت
این بار بازی را نبازیم
انحصار بازار خودرو، دستوری از بین نمیرود
احتمال بازگشت قیمتگذاری خودرو به سازمان حمایت
پژو صنعت خودروی ایران را چپ کرد
مدیرعامل سابق سایپا:۶ ماه پیش استعفا کرده بودم
ردهبندی کیفیت وانتها منتشر شد
شبهای تهران با طعم لوکسسواری
خروج ۱۱۳ میلیون دلار ارز از کشور بابت واردات خودرو
استارت واردات خودرو توسط خودروسازان؟
رئیس شورای رقابت: قیمت خودرو افزایش نمی یابد
درباره پیشرفتهترین خودرویی که به ایران آمده
وزارت صنعت فکری برای خودروهای پرمصرف داخلی کند
آمارتوليد ارديبهشت ماه 94+ جدول
۷۰ درصدمردم از خودرو سازان راضي هستند
اجرای دستورالعمل جدید بازرسی کیفی خودروها آغاز شد
برخی نمایندگیها قطعات دسته دوم بر روی خودروها نصب میکنند
خودروی بیکیفیت چینی نخرید
یک ژاپنی با ۴ هزار کیلو سکه خودرو خرید
الزام جدید برای عرضهکنندگان خودرو در ایران!
مدیرعامل ایساکو:
نهادهای کنترلکننده کیفیت وابسته به شرکتهای خودروسازی نباشند
منتقدان دیروز خودرو ملی؛ مدافعان امروز مونتاژ
توليدخودرو هاي نسل جديد با هدف توسعه صادرات
جزئیات واردات خودروی لوکس در ۶ سال اخیر
قیمت دو برابری خودرو در ایران نسبت به همسایگان
ورودخوروهای هیبریدی بدون تامین زیرساختها مشکلساز است
ايران ، بازار مكاره خودرو سازان خارجي
گرانفروشی واردکنندگان خودرو تایید شد
هفتمین کشته کیسههای هوای هوندا تایید شد
تا زمانی که دولت دست از سرخودرو برندارد، مردم روی آرامش را نخواهند دید
نشست تخصصی صنعت خودرو با محور «انتظار مشتریان» برگزار شد
تولید کامیون افزایش یافت
خودرو ۳۶ میلیون تومانی
تأسف خودروساز و مجلس از کیفیت خودرو
تغییرات کیفیت خودروهای داخلی اعلام شد
ضرورت ارتقای کیفیت و تعدیل قیمت خودرو
چرا فراخوان خودروهای معیوب در ایران رسم نمی شود
چین قطعهسازان ایران را بیکار کرد
هزینه میلیاردی خرید خودروی لوکس در ایران
گارگروه ویژه مجلس برای تعیین مرجع قیمتگذاری خودرو تشکیل شد
نگویید عرضه نداشت برای صنعت بودجه بگیرد
مقصر اصلی آلودگی هوا کیست بنزین یا خودرو
مردم از کیفیت خودروهای داخلی "آزردهاند"
توضیح وزیر درمورد کیفیت پایین خودروها
پراید در بغداد ارزان تر از تهران!
کیفیت 66 درصد خودروهای داخلی کاهش یافت
تعمیرگاههای خودرو با مردم مودبانه تر برخورد کنند!
خودروهای ارزان اروپایی در ایران چند قیمت میخورند؟
وقتی تمیزی خودرو دغدغه خریداران میشود!
قطعهسازان عامل افت کیفیت خودرو هستند
پیشروی چینی ها از خودروسازان داخلی در سهم بازار ایران
قراردادهاي خارجي خودرو سازان زير ذره بين مجلس
کاهش ۵۰ درصدی واردات خودرو
مقصران افت کیفیت خودروهای داخلی
داخلیسازی، شرط همکاری خارجی ها
زلزلهای از جنس جادههای مرگ در ایران
مردم از خودروهای تکراری خسته شدهاند
نگاهی به خودروسازی در روز صنعت
آمارتوليد خودرو درخردادماه 94
سیستم ردیابی قطعات خودرو ایجاد میشود
تندر 90 در کدام کشور گرانتر است؟
آینده خودروهای وارداتی در ایران
هر فردی میتواند خودرو وارد کند
روند کند تولید خودروهای هیبریدی در ایران
16درصد رشد تولید خودرو در بهار سال جاری
خرابی خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل
ترفندی جدید برای رقابتی جلوه دادن فرآیند واردات خودرو
رونمایی صندلی کودک مفهومی ولوو
تولید وانت در دو شرکت متوقف شد
مرگ در کمین رانندگان ایرانی
مناظره پژویان با سازمان حمایت در مورد قیمت گذاری خودرو
بهار چین در «سهم بازار»
کدام خودروسازان با ایرانی ها مذاکره کردند؟
اشتیاق خودروسازان آلمانی برای بازگشت به ایران
قیمت خودرو در ایران چند برابر امارات است؟
زمزمه درخواست غیرمنطقی گرانی خودرو به گوش میرسد
دوران سری دوزی در صنعت خودروسازی پایان یافته است
تندر90 در آستانه لغو قرارداد است؟
پیشنهاد تشکیل شورای عالی توسعه صنعت خودرو
پس از توافق هستهای خودرو بخریم یا نخریم؟
حرکت بازار خودرو به کدام سمت خواهد بود؟
بازگشت چرخ صنعت به ریل توسعه
نیاز صنایع نباید در دوران پساتحریم از محل واردات تأمین شود
شورای رقابت واردات خودرو را رقابتی کند
جدیدترین مدلهای پژو در ایران تولید می شود
قیمت خودرو کاهش نمییابد
بخش خودروی کشور به حداقل ۱۵ درصد افزایش قیمت نیاز دارد
مردم اطمینانی به "صحت" خودروهای نو ندارند!
مشتریها اعتماد کنند
به بهانه انتقادها از نحوه پیشفروش خودرو
چرا دلالان به سمت خودروهای لوکس هیبریدی رفتهاند؟
قرارداد با 4 خودروساز خارجی در مراحل نهایی
کراس اوور ارزان و کوچک رنو در راه ایران
پایان یکهتازی لوکسسواران
جزئیات مذاکره خودرویی با هیأت آلمانی
مذاکره خودروسازان خارجی صاحب برند با خودروسازان داخلی
فولکس واگن جایگزین پژو در ایران میشود
زنگ خطر برای ایرانخودرو و سایپا به صدا درآمد
خودرو بیش از این ارزان نمی شود
تولید 5 مدل اتوبوس متوقف شد
الزام داخلیسازی 40 درصدی موقتا لغو می شود
تصویر ایران بدون خودروسازی
مشتریان از کدام سواریها راضیاند؟
نظر خودروساز آلمانی درباره همکاری با ایران
خودروهای میلیاردی و سرخوردگی جامعه
منتظر گرانی خودرو باشید!
كمپين نخريدن خودرو به ضرر توليد ملي است
اعتماد به کالای داخلی زوری نیست
ورود هیئتهای بازرگانی را به فال نیک میگیریم
راه شکایت از خودروسازان هموار شد
خودرو با رفع تحریمها ارزان نمیشود
جرم رنو و پژوی فرانسه محرز شده؛ پرونده قضایی به دادگاه رفت
خداحافظ پژو
پیشکش صنایع به خارجیها
آيا خودروهاي صادراتي در خارج ارزانترند؟
تعیین اهداف صادراتی برای برند داخلی خودرو
طناب پوسیده خودروسازان فرانسوی
مردم قراردادهای فروش غیرمنصفانه خودروسازان را به شورای رقابت اعلام کنند
اعلام آمار توليد خودرو سازان درتيرماه 94
واردات خودرو همچنان روی ریل کاهش
"مالیات" قطعهسازان را بیکار کرد
پیشنهادی برای افزایش قیمت خودرو نداشتهایم
دستاندازهای صنعت خودروسازی کشور در گفتوگو با نمایندگان مجلس
باکیفیتترین خودروها از نظر مشتریان
رنو به دنبال خرید خودروسازان ایرانی
دو شرکت خدمات خودرویی مردود شدند
راز موفقیت سوبارو
ورود مدلهای جدید خودرو به ایران ۱۸ ماه پس از لغو تحریمها
محصولات سایپا 8 تا 10 درصد گران می شود
خودرو را از فهرست انحصار خارج کنید
21 خودروساز و دو شرکت مشاوره 171 میلیون یورو جریمه شدند
چرا واردکنندگان خوردو به تخفیفهای نجومی روی آورده اند؟
فروپاشی مافیای خودرو ؛ برگ مثبت در کارنامه دولت
نعمتبخش:دلستر گران شد ولی خودرو نه
آمارتوليدخودرو سازان درشهريور 94
با کدام اتومبیل تصادف کنیم!؟
نمره کیفیت خودروسازی چند؟
چرخش بازار خودرو به میل مشتریان
۳ سرباز سوزوکی در راه ایران
مقایسه تغییرات خودروهای داخلی و خارجی
كدام خودروسازان با ايرانيها مذاكره كردند؟
زمان ورود خودروهای جدید به بازار
مطالبه خودروی با کیفیت حق مردم است
امویام X33 در بلند مدت چه مشکلاتی دارد ؟
بازنگری در روش ارزیابی عملکرد خودروها
اگرخودرو داخلی نخریم، چه اتفاقی میافتد؟
مذاکره با فیات برای تولید خودرو ارزان
دلیل فاصله گرفتن مردم از خرید خودروهای داخلی
انصراف مردم از ثبت نام خودرو
صعود داخليها نزول واردكنندگان و مونتاژكاران
بخریم یا نخریم؟: بعد از تحریم رفع با چینی ها چه کنیم
واکنش انجمن خودروسازان به کمپین «خرید خودرو صفر ممنوع
دبیر انجمن خودروسازان:دور جدید افزایش قیمت خودرو تا دو هفته آینده
یک شرکت خدمات خودرویی مردود شد
رابطه رضایتمندی از کیفیت خودروها با قیمت آنها
خودروسازان فتیله را پایین کشیدند
خط و نشان رنو برای خودرو سازان ایرانی
رنو 4 کارخانه تولید خودرو در ایران میسازد
خودروهاي چينی پس از تحریم؛ از اخراجیها تا ابقاییها
اصلاح دستورالعمل ضوابط واردات خودروهای سواری
استراتژی خودرو در پساتحریم
از تنفس مصنوعی تا دوران نقاهت!
مهمترین چالشهای بزرگ خودروسازان خارجی در ایران
بازی برد- برد اوباما با خودروسازان
ميرخاني : مردم توهم کاهش قیمت دارند
انحراف کمپین خودرویی از مسیر
چرا یی انتظار غیر منطقی از بازار
آمارتوليدمردادماه 94 + جدول
تحریم خودروی داخلی یا آبریختن به آسیاب تولیدکنندههای خارجی
کیفیت 6 خودرو افت کرد
بازار خودرو بر سر دوراهي توليد يا واردات
خودروسازان و تسهیلات خیالی
مدیرعامل ایران خودرو: خودرو با کمپین ارزان نمیشود
کدام خودروساز پیشقدم کاهش قیمت میشود؟
وزیر صدای مردم را شنید
کدام کشورها دنبال خودروسازی رفتند؟
طرح ایرانخودرو برای تبدیل شدن به خودروساز درجه ۲ جهاني
انتقاد «پژو» از تولید خودروهای بیکیفیت در ایران
باران درآمد خودروسازان بر قطعه سازان نبارید
وزیر صنعت خبر داد: کمپین نخریدن خودرو،گناه و کار ضد انقلاب است
مشکل تولید با اتهامزنی حل نمیشود
پیشنهاد تحقیق و تفحص از واردات خودروهای بیکیفیت چینی
زمان دقیق تحویل خودرو به خریدار مشخص میشود
آقای «نعمت زاده» با مردم درست سخن بگویید
گرانی خودرو نتیجه سو مدیریت؛: صنعت خودرو از سود تا ضرر
چرا پراید از خط تولید خارج نمی شود؟
چرا باید خودرو را سهبرابر گرانتر بخریم؟
پراید صادراتی ۵۸۰۰ دلاراعلام شد
گلایه خریداران از کیفیت خودروهای صفر داخلی
رتبه 189 ایران در مرگ های جاده ای از بین 190 کشور
۱۸ هزار میلیارد تومان؛ زیان ملی تصادفها برای اقتصاد ایران
ماشین توهین به مردم را متوقف کنید
گزارش انتقادی وزارت نفت درباره خودروهای داخلی
صادرات به کشورهای عربی، فرصت پیشروی قطعهسازان ایرانی
بررسی تاثیر بحران خودروسازان بر صنعت قطعه سازی
درخواست آزادسازی قیمت خودرو
يادگاري روي ديوار پژو؟!
احتمال تولید مستقل پژو در ایران
خودروسازان ایرانی با چند درصد ظرفيت كارمي كنند؟
چرا و چطور فولکس واگن 16 میلیارد یورو جریمه شد؟
استراتژيهاي بازاريابي خودروسازهاي خارجي پس از برجام
خودروسازان چینی با دامپینگ رقیب را زیر میگیرند
۲۰۰میلیارد تومان یارانه به توليد اختصاص يافت
یک سوم خودروهای داخلی به بازارهای خارجی صادر می شود
سه پیشنهاد به نعمتزاده برای پایان کمپین تحریم خودرو
تغییر مکانیزم تعیین قیمت خودرو
منتظر موجی از ورشکستگی در صنعت خودرو هستیم
جان دوباره خودروسازان پس از برجام
تصمیمات تازه برای قطعه و خودروسازان
آمارتوليدخودرو سازان درمهر ماه 94
چالش حمایتهای دولتی از صنعت خودرو در پساتحریم
چشماندازتوليد سالانه 120 هزار دستگاه خودرو هاي تجاري
ابهام در يارانه بخش صنعت
خودروسازي ما دچار بيماري «كسب سود دلبخواهي» است
چشممان آب نمیخورد این وام را بدهند
كيفيت خودرو ها كي حل خواهد شد ؟
وزیر صنعت: ایران، اتومبیل تحت لیسانس مرسدس بنز تولید میکند
پیشنهاد تاکسیرانی به ایرانخودرو برای نوسازی تاکسیها
آقای نعمت زاده، تولید سه میلیون خودرو برای کدام بازار؟
نتیجه معکوس برجام بر هزینه تمام شده خودرو
5 هزار خودرو صبح امروز به فروش رفت
دفاع نعمتزاده از کیفیت بالای خودروی ایرانی؛خودرو با "فوت" درست نمیشود
سرنوشت خودروسازان در پساتسهیلات
پژو سلطان تولید خودرو در 4 استان کشور
ابهام در قیمتگذاری خودروهای داخلی!
خودروسازان 3750 ميليارد تومان از مردم و بانكها گرفتند
بانک مرکزی تلویحاً کمک به خریداران بلاتکلیف را پذیرفت
چه مقدار از منابع مالی بانک مرکزی به جیب خودروسازان رفت
کارنامه 8 ماهه تولید ایران خودرو و سایپاو بازار سهام
زمان اقتصادیسازی خودروها فرا رسید
پیام وام 25 میلیونی خودرو به اقتصاد ایران
فعالان صنعت ایران فرصت توسعه روابط تجاری با ایتالیا را مغتنم بشمارند
جزئیات دور جدید همکاری ها با پژو
تاثیرات قرارداد با پژو بر قیمت خودروهای داخلی
رنو ساندرو قدیمی به بازار می آید، نه چندان به روز!
رشدتوليد خودرو منفي شد
الزام همكاري صنعت و دانشگاه قانوني شود
بیشترین تیراژ تولید مربوط به کدام خودرو بود؟
دو شریک آینده خودروسازی ایران از چه کشوری هستند؟
تحلیل پژویان ازصنعت خودروی ایران پس از برجام
بازار خودرو در پساتحریم / آیا خودرو ارزان می شود؟
تصور کاهش قیمت خودرو را از ذهنتان خارج کنید
اصلاح آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو
مذاکره درباره پژو در سفر روحانی به فرانسه
روحانی کدام خودروساز فرانسوی را انتخاب می کند؟
از همکاری با چینی ها چیزی نصیب مان نمی شود
خودرو سازان ايراني روي ريل مذاكره با خودرو سازان خارجي
صدور فراخوان جدید برای پنج میلیون ایربگ مرگبار
آغاز فاز جدید ورود خودروسازان خارجی به ایران از بهمن
همایش بین المللی صنعت خودرو فرصت مناسبی برای ارتقای کیفیت و توسعه ی محصول
برجام دروازهی واردات خودروهای خارجی شده!
سازمان حمایت مسوول قیمتگذاری خودرو میشود؟
ثروتمندی که جنس ارزان می خرد
بازار شاسیبلندها و لوکسها به کدام سو میرود؟
چرا دغدغه خودروسازها کم شده است؟
هوشمندی در انتقال فناوری از پژو
تغییر راهبرد مدیریتی فولکس واگن
کاهش تدریجی یارانه خودروهای پاک در چین
خودرو ضدمرگ به خیابانها میآید
اخذ مجوز اوپل اینزیگنیا برای واردات
وزارت صنعت بر تعرفه خدمات خودرو نظارت میکند
نسخه برزیلی برای صنعت خودرو
توليددي ماه خودرو سازان + جدول
آغاز عصر جدید «ایرانخودرو- پژو»
امیدواریم کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد
آمارتوليدخودرو سازان دربهمن ماه 94
ردیابی انتقال فناوری در قراردادهای خودرویی
ابهام در سهم یارانه صنعت و تولید در لایحه بودجه 95
ایران با انتقال تکنولوژی و دانشفنی خودروساز میشود
رئیس انجمن جهانی خودروسازان به ایران میآید
واردات 700 پورشه توسط یک زن روستایی!
منافع خودروسازان در اولویت است یا مصرفکننده؟
انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس به قیمتهای جدید تندر 90
ارسال درخواست اصلاح قیمت خودرو به شورای رقابت
توليدخرداد95 خودروسازان + جدول
توليدخودرو دركشور از مرز 368 هزار دستگاه گذشت
چرا مردم خودروی چینی میخرند؟
دست شورای رقابت در جیب سهامداران خودرو؟
پایان مونتاژ خودرو در ایران؟
توليدهفت ماهه خودرو سازان + جدول
توليد94 خودروسازان + جدول
چالش تولید خودروسازان در بازار داخلی
کیفیت کدام خودروها افزایش یافته است؟
آمارتوليدخودرو سازان درفروردين 95
توصيه هاي انجمن خودرو سازان به دكترعارف
24 درصد قیمت خودرو به دولت میرسد
در چه صورت هزینه تولید خودروسازان کاهش می یابد؟
مجلس دهم و انتظار تجديد نظر مصوبه ورودکامیون های دست دوم
توليدارديبهشت 95خودروسازان + جدول
سیاست ایران در بازار خودرو، چماق بدون هویج!
صنعت قطعه سازی چاره ای جز جوینت شدن ندارد
صنعت خودرو بدون رقابتی شدن مقاومتی نمیشود
رشد39درصدي توليدخودرو دركشور
امضای ۴ قرارداد خودرویی تا پایان امسال
آشتي بازار خودرو کشور با خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی
راه نجات صنعت خودروو قطعه سازي ازتغيير ساختارها مي گذرد
توليدشش ماهه اول سال جاري خودرو سازان + جدول
آمار اعلامی پلیس در مورد سهم خودروها در تصادفات را قبول نداریم
الزام خارجي ها به رعايت داخلي سازي 40 درصدي قطعات
رضایت وزیر صنعت از روند رو به رشد خدمات پس از فروش
چرا نباید خودروی ساخت آمریکا وارد شود؟
مذاکره ایران با دایملر بنز
توليدهشت ماهه خودرو سازان + جدول
دولت به خودروسازان ارز مبادله ای بدهد
شورای رقابت بدون استدلال به موضوع قیمت خودرو ورودنكند
توليد9ماهه سال جاري خودرو سازان + جدول
دخالت وزارت صنعت در روابط دو بنگاه اقتصادی
خودرو و موتور برقی دردی از آلودگی هوا دوا نمی کند
انتقادانجمن خودرو سازان به واردات اتوبوس هاي چيني و روسي
آمارتوليد10 ماهه خودرو سازان + جدول
توليديازده ماهه خودرو سازان + جدول
ركوردزني خودرو سازان در سال 95
خودرو سازان تن به ادغام نمي دهند
انتظار افزایش قیمت خودرو
آمادگی ایران برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی سنگال
تشکیل شورای جدید سیاستگذاری خودرو مهمترین دستاورد دولت یازدهم
چالش هزينه هاي مالي خودروسازان
انتشار برنامه راهبردی صنعت خودرو
خودرو سازان سال را با افزايش توليدشروع كردند
برجام و صنعت خودرو
تحریمها رفت؛ سیتروئن آمد
«صنعت خودرو» پل عریض ارتباط با جهان
گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای تولید داخل
توليدارديبهشت ماه 96 خودروسازان + جدول
اما و اگرهای خصوصی سازی در صنعت خودرو ایران
با کیفیت ترین خودرو داخلی در خرداد ماه را بشناسید
آهنگ رشد توليدخودرو شتاب گرفت
10هزار میلیارد تومان پول صنعت خودرو فریز شد
جهانگیری:خودروسازان داخلی خود را آماده رقابت با همتایان خارجی کنند
پيش بيني توليد3 ميليون دستگاه خودرو در چند سال آينده
رشدتوليدخودرو سازان درچهارماهه نخست سال 96