\
| صفحه اصلی
| پیوندها
| پرسش و پاسخ
| ارتباط با ما
جستجو
درباره انجمن
اساس نامه انجمن
ساختار
هیات مدیره
عضويت در انجمن
شرکت های عضو انجمن
آمار
تولید
واردات
صادرات
کیفیت
اخبار
مقاله / گفتگو
آنچه باید بدانید
قوانین و تعرفه ها
چندرسانه ای
سرویس :
زمان :
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۵
شناسه خبر :
200
خودروها از دنياي كلاسيك تا مدرن
دانلود فایل فشرده
خودروها از دنياي كلاسيك تا مدرن
خودروها از دنياي كلاسيك تا مدرن
خودروها از دنياي كلاسيك تا مدرن
خودروها از دنياي كلاسيك تا مدرن
نظرات
نام :
ایمیل:
متن نظر:
سوال امنیتی
*
=
1
+
8
ارسال
نمایش نظرات
آخرین اخبار
مقایسه تعرفه واردات خودرو در ایران و سایر کشورها
چنددرصد مردم ایران خودروهای لوکس سوار می شوند؟
تعرفه واردات خودرو احتمالا بالاتر می رود
شاخصهای کیفی خودروها سختگیرانه میشود
مجمع الجزاير خودروسازي
برای خروج صنعت خودرو از زیاندهی تلاش کنید
آیا خودروسازان متولی فرهنگ رانندگی هستند؟
حمايت دولت ها از صنعت خودرو دردنيا
مردم پرونده کاهش قیمت را مختومه بدانند
عقل خریداران خودرو به چشمشان است
خروج سهامداران از صنعت خودرو
خصوصیسازی اصلیترین راهکار بهبود شرایط خودروسازی
قیمت خودروهای داخلی افت و خیز 500 هزار تومانی
چرا واردات خودرو چالشبرانگیز شده است؟
عقل خریداران خودرو به چشمشان است
ژاپنی، چینی یا کره ای؟
تغییر استراتژی خودروسازان در تامین نقدینگی
اقتصادخودروی ایران، کند و پرهزینه
افزایش 74 درصدی تولید خودرو در سال جاری
فروش خودرو با قیمت و زمان تحویل نامعلوم!
خودرو را از فهرست كالاهاي انحصاري خارج كنيد
ایرانیها پانزدهمین خریدار خودرو در جهان
تعریف تازه از خودروهای جدید در پاریس
مصرفکنندگان همچنان از کیفیت خودروهای داخلی ناراضیاند
پژو به ایران می آید
احتمال لغو استاندارد تجهیز سواریها به کپسول آتشنشانی
استاندارد جدید برای افزایش ایمنی خودروها تدوین میشود
ابهام درباره ادامه فعالیت رنو در ایران
راهاندازی آزمون جادهای برای خودروهای تولید داخل
تفاوتهای خودروسازان ایران و چین
پيش شرط های صادرات یک میلیون دستگاهی خودرو
خودروی ایرانی یا خودروی چینی، مساله این است!
تا استیضاح وزیر پیش می¬رویم!
وقتی لابی خودروسازان ایمنی را به تاخیر میاندازد
خودروهاي ايراني به غرب آفريقا رسيدند
اشکودا» شریک سوم خودروسازی ایران
جزئیاتی تازه از شکلگیری صنعت خودروی ایران
ساختن با بدقولیهای خودروسازان
میزان کیفیت خودروهای ایران اعلام شد
چینی ها خودروی امریکایی سوار می شوند، ایرانی ها چینی
جدیدترین وضعیت تولیدسواریها در کشور
اگر یارانه بخش تولیدصحیح پرداخت می شد، صنعت خودروگرفتار رکود نمی شد
تعيين تکلیف قیمت دنا درجلسه آینده شورای رقابت
ارسال ۱۳ پرونده تخلف خودروسازان به قوه قضائیه
«میراژ» و «اوتلندر» قیمت خورد
ب ام و 650 + عکس
خودروهای ایرانی پرمصرفترندیا خارجی؟
با ارزشترین برندهای خودروسازی جهان
دومین همایش بینالمللی خودرو با حضور پررنگ چینیها برگزار میشود
هزینه 12 هزار میلیارد تومانی برای خودروهای وارداتی
نوسازی 60 هزار دستگاه تاکسی در دستور کار
توپ 1200 میلیاردی یارانه صنعت و معدن در زمین معاونت برنامهریزی
خودروسازان درصدد افزایش قیمت هستند
دلواپسان دهه 60 چه میگفتند؟
صنعت خودرو چگونه بحرانی شد؟
آشنايي با اصطلاحات فروش در شركتهاي خودروسازي
مروري بر تاريخچه خودروسازي هيونداي
دو اروپايي در راه ايران
قطب سوم پا نمیگیرد
اسامی خودروسازان بزرگ جهان در فهرست پرفراخوانها
صنعت خودروی ایران در دوراهی انتخاب؛ شریکان چینی یا غربی
طرح مبتکرانه سایپا موجب ارتقا حمل و نقل کشور خواهد شد
پژو 301 در راه ایران
احتمال افزایش قیمت تندر 90 در بازار
تاسیس 17 شرکت طراحی مجموعه خودرو با حمایت ایران خودرو
همکاری با برند های مطرح خارجی در اولویت برنامه های گروه سایپا
تاكيد نعمت زاده بريك پارچه سازي سياست هاي خودرو سازي و قطعه سازي
ژاپني ها درصدرجدول رتبه بندي كيفي خودروها
حراج جان درجاده هاي ايران
توليديا واردات ؟
صادرات 45 ميليون دلاري صنعت خودرو درسال92
توليد179 هزارخودروسواري در سال هاي قبل از انقلاب اسلامي
موانع رشد سرمايهگذاري و توليد خودرو در ايران
نقشه راه توسعه صنعت خودرو در ايران 1404
تولیدبجُنبدتا تحریمها را برنداشتند
پلتفرم مشترك، راهي براي كاهش هزينهها
واردات بیش از 64 هزار دستگاه خودرو در سال جاری
دلواپسان دهه 60 چه میگفتند؟
واكاوي موانع پيش روي صادرات خودروهاي ايراني
بررسي سير تكامل خودرو در ايران وجهان
جولان خودروهای چینی در بازار ایران
اختلال درتولید
صنعت خودرو، ملی یا فرانسوی؟
گزارش تصویری نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز 1393
مقايسه قيمت پرايد با خودرو هاي خارجي
چالش قيمت درصنعت خودرو ايران
گراندويتارا برجايگاه نخست تكيه زد
آمارتوليد ازابتداي سال 93 تا دي ماه
تعرفه واردات خودرو دركشور هاي صاحب نام
مشكلات توليد ، قيمت تمام شده دنا را بالابرد
خداحافظ مگان!
اعتراض خریداران متضرر دیارخودرو مشهد مقابل مجلس
بنز ،با كيفيت ترين خودروي سال 89
مقايسه رضايت مندي مشتريان از خودرو هاي وارداتي
آمار توليد از سال 90 تا 88
بهترين و بدترين خودرو هاي داخلي را بشناسيد
صنعت اتوبوس سازی کشور خوابید
چراغ برق هم از بنجل چینی در امان نیست
با پساندازمان چه خودرویی بخریم؟
با ديوار تعرفه نمي توان مانع واردات شد
مناقشه ايران خودرو وشوراي رقابت بالاگرفت
17 هزار نفر كشته درتصادفات رانندگي
قيمت گذاري دولتي و انتظاررقابت ؟
۱۲ سال رکوددر مراکز تحقیق و توسعه خودروسازان
سایپا دو پلتفرم جدید طراحی میکند
رشد4.7 درصدی تولیدوانت درزامیاد
صنعت خودرو از تهدیدها تا فرصت های پیش رو
نظر عضو شورای رقابت درباره قیمت خودرو
پرداخت سود ۲ تا ۲۰ میلیون تومانی به انصرافدهندگان خودرو
قيمت گذاري دستوري ، سرمايه گذاري ها را بربادمي دهد
خودرو كالاي انحصاري نيست
تاییدپنج کشته مرتبط با کیسههای هوای خودروهای هوندا
دلالی و فروش امتیاز واردات خودروهای سهمیهای توسط معلولان
نعمتزاده خواستار ادغام خودروسازان شد
اعضا جدید هیات مدیره خودروسازی سایپا معرفی شدند
رونمايي از نسخه هیبریدی هیوندای سوناتا مدل 2015
معرفي گران ترین خودروهای وارداتی
کیفیت خودروهای داخلی بعضاً پسرفت داشته است
ردهبندی کیفی خودروهای تجاری منتشر شد
مرغ شوراي رقابت چندپا دارد؟
تغییرات مدیریتی، بسیار دیر اما ضروری !
رفتار نامتعادل خودرويي
ورود 50 تاکسی هیبریدی به تهران
صنعت خودرو تركيه و مراحل توسعه اي آن
میل قطعهسازان براي خريد سهام خودرو سازان
فراخوان خودرو در آمریکا از مرز 60 میلیون عبور کرد
مزیت خودروسازان در طرح ادغام؟
صادرات 26 ميليارددلاري خودرو سازان تايلندي
خودروسازان کوچک ادغام میشوند
به جاي مگان چهارپرايد بگيريد
کارت طلایی به دردنمی خورد
براساس لایحه بودجه، هر خودرو باید ۱۵۰ هزار تومان جریمه شود!
قانون رفع برخی از موانع تولید و سرمایهگذاری صنعتی
سال 1996 سال تولداولين خودرو برقي درجهان
میزگردی درباره موانع تولیدخودروهای باکیفیت درایران
پیشنهادتعویق در تدوین معیار جدید مصرف سوخت خودروها
تولیدخودرو به صرفهتر است یا مونتاژکاری ؟
كلاهي كه رنوبرسرخودرو سازان داخلي گذاشت
تحقیر و تخریب یک اقدام تحسین برانگیز در رسانه ملی
توليد 700 هزاردستگاه خودرو درسندچشم انداز عربستان
سناریو هايي برای خودروسازان در مذاکرات هستهای
یک شهر و این همه لیزینگ خودروی غیر مجاز!
سرمایه گذاری 29 میلیارددلاری آئودی برای فناوری جدید
ديدگاههاي موافق و مخالف درباره آزادسازي واردات خودرو
چرا بايداز صنعت خودرو حمايت كنيم ؟
روند تهيه سند ملي خودرو و سرنوشت آن
ايمني خودروهای ایرانی
مردم ازعملكرد كدام عرضه كنندگان خودرو راضي اند ؟
قانون اصلاح الگوي مصرف انرژي
مدیران خودروسازان کرهای جوانتر میشوند
پيشنهادانجمن خودرو سازان براي ادغام شركت هاي با تيراژ پايين توليد
مدیران خودروساز، لطفا نخبگان را استخدام نکنید
مرثيه اي براي توليدداخلي و واردات سود آور
به فرانسویها سخت میگیریم
خودرو سازها كارگر بانك ها شده اند
قيمت خودرو درحاشيه بازار تعيين شود
خودروها از دنياي كلاسيك تا مدرن
آمارتوليد از ابتداي سال 93 تا آذرماه
قیمت خودرو تا پایان سال تغییر نمی کند
هنرمندان هم خودرو سازان را متهم كردند
پایان سخاوت هند برای خودروسازان
خودروي 7 ميليوني كه36ميليون تومان شد
دستوروزیر صنعت برای تولیدخودرو در کلاس جهانی
فراخوان خودروسازان چینی برای 300 هزار خودرو
انتقاد از خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی
لیفان رکورددار کاهش رضایت مشتری
سهم 70 درصدي عامل انساني درتصادفات رانندگي
چين ، چرخ چهارم خودروي جهان
قیمتدنا را رسما ابلاغ کنید نهاز طریقرسانهها!
خودروسازان خارجی بهجای صادرات در ایران سرمایهگذاری کنند
چرا پلیس خود را متولی استاندارد خودروها میداند؟
بررسي ديدگاه هاي جامعه مخاطب صنعت خودرو
رقابت خودرو سازان خصوصي و واردكنندگان برسر خودرو هاي چيني
سود 75 میلیارد دلاری رانندگان از ارزانی بنزین
۷۱۸۹۶ خودرو وارد و ۱.۵ میلیارد دلار ارز خارج شد
اعلام تلفات جاده اي برحسب نوع خودرو
تخريب توليدداخلي و تبليغ براي خارجي ها
خودروسازان ایرانی از چشمبادامیها عقب ماندند
حمايت كه نمي كنيد تخريب پس چرا ؟
تولید اتوبوس درکشور متوقف شد
نرخ رشد خودرو افت کرد
آلاسحاق دولت را از سرکوب قیمتها برحذر داشت
معياركلاس بندي خودرو ها
از تراكتورهاي فرگوسن تا توليد خودرو درتركيه
قیمت خودرو آزادو تعرفه کم شود
ضرورت سرمایهگذاری و انتقال فناوری
چینیها؛ انتخاب یا ضرورت؟
آریو جایگزین محصولات ايكس 100
کنترل از راه دور خودرو با موبایل
کاهش ۷ درصدی تلفات حوادث رانندگی
جدایی مالکیت از مدیریت در صنعت خودرو
برنامه ای برای افزایش یا کاهش تعرفه نداریم
اعتراض جمعی از مشتریان نماینده رسمی رنو در ایران
بخشنامه جدید خودرویی گمرک
ادغام در صنعت خودرو قربانی میگیرد؟
رکوردشکنی جنرال موتورز درفراخوان خودرو ها
برنامه اي براي جلو گيري از واردات خودرو هاي لوكس نداريم
زيان 6 هزار ميليارد توماني شوراي رقابت به خودرو سازان
تحقيق و تفحص ازشركت هاي ليزينگ خودرو سازان
مقاومتی شدن اقتصاد ایران و حلقه مفقودهای بهنام "برندینگ"
جدیدترین وضعیت تولید کامیون در کشور
نامه سرگشاده به مدير خودروساز آلماني
ضرورت تشکیل اتاق فکر صنعت خودرو
گوگل هم بیمه خودرو میفروشد
توصیه های رئیس جمهوری به خودروسازان
تحويل وانت پرايد به جاي طلب قطعه سازان
افزایش واردات و چالش های پیش روی بازار
سهم 83 درصدی بزرگان جاده مخصوص از بازار ایران
خودروهای جذاب در نمایشگاه دیترویت
بخش توليد،فراموش شده لايحه بودجه 94
خودروی ایرانی در ایران نمیماند
استانداردهای 55 گانه را بشناسیم+ جدول
برگزاري نشست تخصصي نقدقيمت گذاري خودرو دربهمن ماه
توپ آلایندگی خودروها در زمین وزارت نفت
جولان خودروهای چینی در بازار ایران و قيمت هاي نجومي
حذف تحريم صنعت خودرو درحد حرف
توليد206 برمدار استاندارد يورو 4
واکنش معاون وزیر به واردات خودرو لوکس
تولید خودرو گرانتر میشود
سندچشمانداز صنعت خودرو تدوین شد
آغازارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو
رشد مورچهوار رضایت مردم از خودروهای سواری
واردات 90 هزار خودروي لوكس در دولت احمدي نژاد
ادغام خودروسازان در ۴ سال آينده
پیشنهاد راه اندازی بورس خاورمیانه خودرو
همه خودرو ها قيمت گذاري نمي شوند
متهم اصلي آلودگي هواي تهران را بشناسيم +جدول
عمل خلاف قانون شوراي رقابت درتعيين قيمت خودرو
تحريم ها، راه نوآوري را بر خودرو سازان بسته است
7دستور رئيس جمهور براي رقابت پذيري صنعت خودرو كشور
تولید اولین خودروی برقی در کشور آغاز شد
واردات 70 هزار خودرو در سال جاري
وام خودرو دوبرابر مي شود
دربازدید از کارخانه خودروسازی لیفان چه دیدیم؟
سهم صنعت خودرو داخلی، با کاهش درآمد نفتی!
ده طراح بزرگ تاریخ خودرو
مردم خودروهای داخلی را با خارجی قیاس نکنند
راهبردهای رقابتی صنعت خودروی ژاپن
کیفیت خودروهای داخلی، محصول اقتصاد کشور است
صنعت خودرو ایران چه زمانی مونتاژکار شد؟
رنو آماده بازگشت دوباره به بازار ایران
ورود ۷۰درصد خودروهای خارجی توسط واردکنندگان غیررسمی
۴ هزار میلیارد تومان «یارانه تولید» پرید؟
انحصار و دولتي بودن حلقه هاي مفقوده توسعه صنعت خودرو
وزیر صنعت در تلاش برای "رفع انحصار" خودرو
نقدی برورود شورای رقابت به قیمتگذاری خودرو
الکتریکی های برتر در سال 2014
فروش خودروها با پلاک 94 آغاز شد
فروش كارت طلايي به مشتريان اجباري نيست
بسته حمایتی وزرات صنعت از خودروهای هیبریدی روي ميز هيات دولت
واردات خودروهای بدون گارانتی ممنوع شد
آینده صنعت طراحی خودرو تغییر میکند؟
ادغام؛ راهکار یا تیر خلاص!
قيمت گذاري غير اصولي ، انتقال تكنولوژي را برباد مي هد
ایران، بازار تست خودروسازی چین
قیمتگذاری خودرو از دست شورای رقابت خارج میشود؟
انحصار در واردات خودرو؛شورای رقابت وارد شود
کوآدرا تجاری سازی می شود
اجرای فاز اول مرکز آزمون جاده ای خودرو در سال 94
امید رنو به داستر در رالی داکار
واردات بیرویه لوازم یدکی بیکیفیت و غیراستاندارد خودرو
آيين نامه خدمات پس از فروش خودرو هاي سبك
آزادسازی قیمت خودرو به کام خودروسازان
جای خالی برندهای معتبر در خودروسازی ایران
این خودروها کمطرفدارند
واگذاري قيمت خودرو به سازمان حمايت
عجیب ترین روش خریدخودرو
گزارش 4 صفحهای وزارت صنعت درباره عدم انحصار در صنعت خودرو
تکلیف مشتریان شاکی از نمایندگیهای رسمی چه میشود؟
مرگ 924 شهروند در تصادفات تهران
آمارتوليد دي ماه 93
سود متزلزل سهام خودروسازان
ادغام خودروسازان تنها یک توصیه است
پیشنهاد نعمتزاده برای افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو
مردم خودروسازان را تحریم کردند
كلاهي كه بر سرخريداران خودرو هاي وارداتي مي رود
خودرو کالای انحصاری نیست؛ شورای رقابت نباید قیمتگذاری کند
بازخوانی گزارش مجلس از فساد در واردات خودرو
شوراي رقابت زير چرخهاي خودرو ميماند؟
افزایش چشمگیر ثبت اختراع در صنعت خودرو
شورای رقابت مسئول قیمتگذاری خودروهای وارداتی شد
تعويق جلسه شورای سیاستگذاری خودرو
یک دهه همکاری صنعت خودروسازی ایران و چین
تحقیقات هوندا از پنجمین حادثه مرگبار کیسههای هوا
موزه خودرو ايران
کشف قیمت خودرو در بورس کالا
چرا فراخوان رئیسجمهور بیپاسخ ماند؟
قدرت خرید خودرو ۵۰ درصد کاهش یافته است
وقتی خودرو سازان قیمت گذاری شورای رقابت را دوست ندارند!
ورودتیبا به ناوگان تاكسيراني ممنوع شد
ورودمجلس به موضوع واردات قطعات تقلبی
واردات برای صنعت خودروی ایران فرصت یا تهدید
چشم انداز صنعت خودرو در افق 1404
الزام واردکنندگان خودرو به توافق قیمتی با سازمان حمایت
قانون برای خودران ها در آلمان
آفریقا هم صاحب صنعت خودرو می شود؟
پيشنهادانجمن خودروسازان ايران براي نوسازي ناوگان تجاري فرسوده
افزایش عمق ساخت قطعات خودرو با درصد بالا در داخل کشور
عبور تولیدخودرو ایران از مرز یک میلیون دستگاه در سال 93
سايپا ، توليدرا به محافل علمي پيوندزد
مزيت درقطعه سازي يا خودرو سازي ؟
قيمت گذاري خودرودربوس كالااشتباه است
دفاع معاون نعمتزاده از بازگشت پژو به ایران
اجرای آییننامه جدید قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو
تشخیص سرطان انحصار خودرو
چرخ تولید سواریها تند شد
جنرال موتورز به 130 قربانی خسارت داد
مذاکرات خودرویی ایران با اسپانیا
دستورالعمل نعمتزاده دردسرساز شد
برنامهریزی خودرو سازان برای ارائه محصولات جدیددر سال 94
نقدي بر مشكلات تجاري سازان
تدوين استاندارداجباری «واژگونی» در اتوبوس های تولیدداخل
آينده تقاضاي خودرو دركشور
کشف قیمت خودرو دربورس ممکن نیست
40درصدقیمت خودرو به جیب خودروسازان نمی رود
دستورالعمل اجرايي اندازه گيري از رضايت مشتريان
منافع مصرفکنندگان در اولویت است یا یک گروه خاص؟!
خطوط تولیداتوبوس زمینگیر شد
قراردادهای یک طرفه خودروسازان، چالش قطعه سازان
عوام فریبی ممنوع، بازار خودرو هنوز انحصاری است
درخواست خودروسازان برای افزايش 17 درصدی قیمت
درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت خودروهای داخلی
تولیدکامیون در 2 شرکت متوقف شد
واردات ۷۴ هزار میلیارد تومان خودرو و قطعات
سازمانحمایت وارد قیمتگذاری خودرو نمي شود
چرا قیمت خودرو به سرعت افت می کند؟
نمیگذاریم تولید ملی با مشکل مواجه شود
آزادسازی یا رهاسازی خودروسازان در تعیین قیمت
آینده صنعت خودرو ایران کجاست؟
انحصار واردات خودرو خلاف اصل 44 قانون اساسی
تولید خودرو کشور از یک میلیون دستگاه عبور کرد
70 درصد واردات خودرودر انحصار دو شرکت
جزئیات نامه وزیر صنعت به رئیسجمهور در مورد غیرانحصاری بودن بازار خودرو
خط تولید خودرو جدید S5 راه اندازی شد
چگونه آپشنهای خودرو را بشناسیم؟
روياي قطعه سازشدن با تكنولوژي فرسوده
ضوابط فروش خودرو در کشور تغییر میکند
رضایت مشتریان از کیفیت خودروها چگونه محاسبه میشود؟
واکنش پژویان به نامه وزیر صنعت: انحصار بازار خودرو را همه می دانند
تعرفه واردات خودرو در سال 94 چگونه خواهد بود؟
تاکیدبر تولید باطریهای پیشرفته برای خودروهای الکتریکی
تعرفه واردت خودرو تا ۱۵ اسفند نهایی میشود
شاخص جدید کیفیت خودروها تدوین شد
واکنش بورسیها به قیمتگذاری خودرو در بورس
وزیر صنعت؛ دایه مهربان خوردروسازان
اپل خودروی برقی میسازد
صفرهای پر دردسر
بی کیفیت ترین خودرو ها مشخص شدند
بازار سیاه خرید و فروش دعوتنامههای دنا از ۴۷ تا ۵۰ میلیون تومان
عملاتولید ملی خودرو نداریم
انحصار درصنعت خودرو با مديريت دولتي
والیبالیستها واردکننده خودرو میشوند؟!
شیوا: وزارت صنعت مجوز صادرات دنا را ندهد
توليدزيانده ، توسعه فن آوري را به تاخيرمي اندازد
تعیین قیمت خودرو از اختیارات وزیر نیست
تدوين برنامه اجرایی سند چشمانداز ۱۴۰۴ صنعت خودرو
شورای رقابت مسوول قیمتگذاری خودروهای وارداتی شود
وزیر صنعت:واردات خودرو انحصاری نیست
كاهش کیفیت شش محصول
ناگفته های فلاحیان از خرید خط تولید پژو فرانسه !
مدیرعامل دایملر 9.5 میلیون دلار پاداش گرفت
نعمتزاده به شورای رقابت میرود
ساز گرانی خودروهای وارداتی کوک شد؟
خودرو دو نرخی شد!
بررسی عملکرد خودروسازان در شورای رقابت
سهم بالای واژگونی در مرگ مسافران نوروزی
همه چیز درباره رانندگی با خودروهای صفر
افزايش کیفیت سنگین وزنهای خودرویی
توضیحات رییس گمرک درباره واردات خودرو
خودرو درسال 94 گران می شود
بازار خودرو در "94" به کدام سو میرود؟
واردات خودرو همگانی شد
فروش تضمینی 500 هزار خودرو در سال 94
اصرار پرحاشیه خودروسازان برای گریز از قیمت گذاری
جزئیات نحوه ترخیص خودروهای وارداتی
مسافرکشی با خودرو و بنزین رایگان دیگران!
بررسي شرایط کیفی تولید خودروسازان داخلی
به هر کس «یارانه صنعت» گرفته سلام ما را هم برسانید
افزایش عوارض واردات خودروهای سواری
تدوین برنامه ۷ ساله بهبود کیفیت براي رقابت در عرصه جهاني
واکنش انجمن خودروسازان به تثبیت تعرفه واردات خودرو
آمادگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ساخت خودرو هیبریدی
واردات ۱۸۰۰ خودرو لوکس به نام زن روستا
واردات خودرو مشروط شد
ایران با تولید ۱ میلیونی، هجدهمین خودروساز جهان شد
تجارت مرگ، آشکارا زیر پوست شهر!
اعتراض دانشجویان به افزایش واردات خودروی لوکس
سرانه خودرو در ایران ۴ برابر آفریقا اعلام شد
غولهای خودروسازی پشت دروازههای ایران
کسب درآمد از ضرر و زیان دیگران ممنوع!
وضعیت کیفی سنگین وزنهای خودرویی
قرار نیست یارانه تولید را به وزیر صنعت بدهیم
سناریوهای خودروسازی ایران در سال 94
جزئیات دستورالعمل جدیدفروش خودرو
روش تعیین پرتصادفترین خودروها علمی نیست
تردد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سیسی در خارج از مناطق آزاد ممنوع شد
تمام مدعیان قیمتگذاری خودرو
داخلي سازي 85 درصد قطعات مصرفی در قرارداد جدید پژو
استفاده از فناوری قرون وسطی در مراکز اسقاط خودرو
نظام واردات خودرو باید بازمهندسی شود
"94" سال مردم باشد نه عرضهکنندگان خودرو!
۶۰ درصد قطعات یدکی موجود بازار بیکیفیت هستند
امویام 110، خودرویی که در چین هم خریدار ندارد!
توليد بيش از 107هزار خودرو دربهمن 93
توافق هستهای و حضور خارجیها در صنعت خودرو
توصیههای نعمتزاده به خودروسازان
انتظار کاهشی قیمت، مهمترین تاثیر تفاهم لوزان بر صنعت خودروی کشور
تعرفه واردات خودرو در سال ۹۴ تغییر نکرد
احتمال افزایش ۵ تا ۱۰درصدی قیمت خودرو
نعمت بخش: در بازار خودرو افزایش قیمت داریم
فرصتها و تهدیدهای بیانیه لوزان برای صنعت خودرو
برنامه تولید خودروسازان در سال 94
می ترسیم خودروسازی مونتاژکاری شود!
اثرات کاهش نرخ یورو بر صنعت و بازار خودرو ایران
تفاهم لوزان آتشبس قیمتگذاری؟
هدفگذاری تولید ۱.۴ میلیون خودرو در سال ۹۴
بی اعتنایی وزارت صنعت و سازمان حمایت به ابهامات دستورالعمل خودروهای وارداتی
دستورالعمل ارزیابی کیفی خودروها تغییر کرد
شورای رقابت با افزایش قیمت خودرو برخورد میکند
کیسه هوای ژاپنی قربانی گرفت
خروج ۲.۱ میلیارد دلار ارز برای واردات خودرو
افزایش قیمت خودرو حتمی است
قیمت رسمی خودروهای ۹۴
اقدام خودرو سازی ها اشتباه است!
پایان عصر چینیها در بازار خودروی ایران
درخواست افزایش قیمت خودروهای داخلی ارائه میشود
هندوستان، پايگاه صادراتي خودروسازان ژاپني
آمارتوليد خودرو درقبل از انقلاب
آمارتوليد خودرو هاي كاربراتوري
گردش خودروسازان به سمت گرانی
استاندارد ملی خدمات پس از فروش خودرو تدوین شد
بحران مدیریت در غول خودروسازی اروپا
اختراع یک دزدگیر خودروی ایرانی
آمارسالانه توليداز 88تا 91
آمارتوليد انواع خودرو بين سال هاي 90تا 92
عصری جدید از تولید خودرو و فروش در بازار ایران
سقف مجاز افزایش قیمت خودرو ۸۰۰ هزار تومان است
روزی روزگاریکادیلاک
تغییر قریبالوقوع جایگاه کیفی خودروهای داخلی
نگرانی مجلس از واردات خودرو و قطعات در شرایط پس از تحریم
خودروهای خانوادگی؛ نیاز بازار ایران
سه دلیل جدید گرانی خودرو
صعود رتبه خودروسازي ايران
نوبخت: انتظار داریم قیمت خودرو افزایش نیابد
پیشبینی افزایش قیمت سنگین وزنهای خودرویی
اعلام شرایط فروش بهاری خودروهای کیاموتوز
آمارتولید خودرو ازسال۹۱تا۸۸
سن ناوگان خودرویی کشور
روند واردات خودرو
تاریخچه صنعت خودرو کشوروواردات
قوانین و مقررات استانداردهای صنعت خودرو
دیدگاه موافق و مخالف واردات خودرو
صدور ۳۷۰ هزار خودرو طی هشت سال اخیر
روند صادرات و واردات خودرو
باید ها و نباید های صادرات صنعت خودروی کشور
نقدی بر ورود شورای رقابت به قیمت گذاری خودرو
باید ها ونبایدهای سیاست های ساخت داخل خودرو درایران
برنامه تولید خودرو های هیبریدی و برقی
قیمت خودرو نباید افزایش یابد
400 ميليون يورو به قطعه سازان خودرو اختصاص يافت
دو ايراد قانوني و شرعي شورای نگهبان به لایحه حمایت از تولید
مراقب واردکنندگان خودرو باشید!
بازار خودرو زیر سایه گرانی
سه سناريو براي صنعت خودرو كشور
آشنايي با سامانه ارتباطات هوشمند خودرويي + جدول
نحوه رسیدگی به تخلفات خدمات پس از فروش
تعیین مرجع نهایی نظارت بر بنزین داخلی اوایل اردیبهشت
حرکت ترکمنستان به استفاده از خودروهای برقی
چشم انداز صنعت خودروی ایران در سایه مذاکرات هستهای
چالش خودروسازان برای تحقق فروش یک میلیون و400 هزار دستگاه در سال 94
فرصت طلایی برای بازنشستگی خودروهای قدیمی
آمارتوليدخودرو از سال 92تا پايان اسفند 93
قوانین و مقررات مرتبط با خدمات پس از فروش، کیفیت و رضایت مشتریان
قوانین و مقررات مرتبط با تعرفه های صنعت خودرو
راهنمای خرید خودرو شاسی بلند
مباني مدل ارزيابي ملي کيفيت ايران
گزارش شكايت مشتريان از خودرو سازان
نتايج ارزيابي شركت هاي عرضه كننده خدمات پس از فروش در سال 92
روندرضايت مشتريان از سال 87تا 93
آمریکاییها به خودروسازان ایرانی پیام دادند
نقش خودروسازان در مشکلات بیمه توسعه
۳۰۰ هزار خودرو فرسوده اسقاط می شود
نقشه راه اقتصاد مقاومتي
شوراي رقابت در ايران و جهان ؟
حمايت كشور هاي پيشرفته از صنعت خودرو
گشایش بزرگترین نمایشگاه خودروی چین + تصوير
افزایش قیمت خودرو احتمالا پشت پردههایی دارد!
تولید انواع خودرو افزون بر یک میلیون و 130 هزار دستگاه شد
سرهنگ حسینی: قطعات یدکی نامرغوب عامل برخی از تصادفات رانندگی است
مسوول تولید خودروی بی کیفیت کیست؟
از پرايد ارتقا يافته تا 206 ارزان شده
صنعت خودروي انگليس دريك نگاه
تجارب كشورها در تعرفه واردات خودرو
هشدار نسبت به پیامد کپیکاری چینیها
شروط بقای خودروسازان چینی در بازار ایران
شماره گذاری خودروهای چانگان آغاز شد
ميزان ساخت داخل شركت هاي خودرو سازي
تأثیر متغیر کیفی در قیمتگذاری خودرو
ترمز رشد تولید وانت کشیده شد
آشنايي بامبدل کاتالیتیک
ورود پلیس به موضوع تجارت خودروهای مرگ
مهمترين محدوديت هاي داخلي صنعت خودروي كشور
بازگشت اتومبیلهای اروپایی، کابوس چینیها
وزير صنعت: بدون منطق بازار را دراختيارخارجي ها نمي گذاريم
جریمه سنگین مرسدس بنز بابت دستکاری در قیمت
شیوا : قیمت نهاده های تولید افزایش یافته است
پاداش 16.2 میلیون دلاری مدیر غول خودروسازی
`پيشنهاد پرداخت 2 هزارميلياردتوماني يارانه براي صنعت و معدن درسال 94
سایپا X۱۳۱ و سایپا X۱۳۲ بیشترین نمرات منفی را کسب کردند
قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت
قانون اصلاح مصرف انرژی
استانداردھای ٥٥ گانه اتحادیه اروپا که با تصویب شورایعالی استاندارد ملی اجباری شده اند
برنامه کاهش آلودگی هوا در هشت شهر بزرگ کشور
تمدید ضرورت استاندارد یورو 4
آیین نامه ارتقای کیفیت خودروهای سبک، قطعات و مجموعه های مرتبط
آیین نامه ارتقای کیفیت خودروهای سنگین، قطعات و مجموعه های مرتبط
آیین نامه اجرایی ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو (مربوط به عرضه کنندگان خودرو سنگین)
آیین نامه اجرایی ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو (مربوط به عرضه کنندگان خودرو سبک)
دستورالعمل اجرايي اندازه گيري رضايت مشتريان صنعت خودرو (بازنگري یک)
چرا خودرو تولید داخل گران است؟
موافقت باورودخودروسازان آمریکایی
قاچاق لوازم یدکی کدام خودروها بیشتر است؟
تورم بخش خودرو بهاندازه نرخ تورم کاهش نداشته است
انقلاب فناوری در بزرگترین بازار خودروی جهان
اولتیماتوم دولت به خودروسازان درباره آلودگی
خودروهای آمریکایی در ترازوی سود و زیان
کلاف سردرگم واردات خودرو
فرمول شورای رقابت برای قیمت خودرو چگونه تعیین میشود؟
آمارتوليدخودرو در فروردين ماه 94 + جدول
دنده عقب سنگین وزنهای خودرویی در جاده کیفیت
جزئیات جلسه مجلس با وزیر صنعت درباره عدم پیگیری تحقیق و تفحص از خودرو
10 خودرو آمریکایی تغییرساز در صنعت خودروسازی
برنامه تولید سالانه ۳ میلیون خودرو در کشور تا ۶ سال آینده
ماموريت جديدوزير صنعت ، معدن و تجارت
هدایت ارزهای «لوزان» به تولید
مینیبوس در کشور زنده است
جدیدترین وضعیت تولید دوگانهسوزها در کشور
چینیها میمانند یا میروند؟
وضعیت تولید سواری ها در فروردین 94
سنگین وزنهای خودرویی در مسیر رشد تولید
ورود وزارت صنعت به قرارداد خودروسازان با قطعهسازان
کاهش شدید واردات خودرو در فروردین
انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس از کیفیت و هزینه نگهداری خودروهای چینی
دولت به خودرو سازان او لتيماتومي نداده است
۲۰ پیشنهاد قطعهسازان برای رفع موانع تولید در صنعت خودرو
نعمتزاده بار دیگر خواستار ادغام خودروسازان کوچک شد
پرداخت جریمه خواب خودرو عمومی میشود
تولیداتوبوس کاهش یافت
خودروسازان همچنان در انتظار افزایش قیمت خودرو
۳ پیشنهاد شورای رقابت برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو
بررسي ميزان اشتغال زايي در خودرو سازي ايران
محاسبه اشتغال در صنعت خودرو سازي كشور
سیاست های توسعه صنعت خودرو در1404
شاخص هاي كلان صنعت خودروي كشور
سوخت هاي فسيلي 15 ميليارد دلار خسارت به اقتصاد مي زند
ارزبري متوسط هر خودروي سبك داخلي 2500 دلار
واردات خودروهای گران، گام نخست همکاری جدید ایران و پژو
آمارهایی تأملبرانگیز درباره «پورشه در ایران»
انتظاری بیپایان
مهندس يكه زارع :فقط بادلاستيك خودرو هاي چيني ساخت داخل شده ؟
دبیر انجمن خودروسازان:دلیلی برای کاهش قیمت خودرو وجود ندارد
دبیر انجمن خودروسازان: نعمتزاده گفت پول نداریم؛ بروید اموالتان را بفروشید
اشتباهاتی که خودروسازان مرتکب شدند!
دورخیز سلطان سابق مونتاژ خودرو برای تاجگذاری دوباره در ایران
مذاکره برای ثبات قیمت خودرو
شرايط رقابتي در صنعت خودرو كشورحاكم نيست
خطوط توليد خودرو سازان ايراني بايد به روز شود
دعوای نرخ گذاری خودرو به گفت وگوی ویژه خبری کشید.
ممنوعیت شماره گذاری ۵ خودروی داخلی
خودروسازان چرافقط به دنبال گرانی هستند؟
خودروسازان خارجی پشت مانع تحریمها
وضعیت تولید در سواریسازان داخلی
خواب چینی ها برای بازار خودروی ایران
متولی تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است یا اقتصاد؟
خودروسازان درگیر حاشیههای فوتبالی نشوند
با ۳۰۰ میلیارد تومان چقدر سمند و پراید تولید میشود؟
انحصاری بودن یا نبودن خودرو به رأی عمومی گذاشته شود
قیمتگذاری جدید خودروها به استعلام از مجلس موکول شد
بدهی ما به قطعه سازان بسیار کمتر از ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
فراخوان پورشه برای یک خودروی اسپورت
پیشنهاد یک نماینده درباره لیزینگهای خودرو
لزوم برندسازی برای صادرات قطعات خودرو
مشتاقان در لاین سرعت
این بار بازی را نبازیم
انحصار بازار خودرو، دستوری از بین نمیرود
احتمال بازگشت قیمتگذاری خودرو به سازمان حمایت
پژو صنعت خودروی ایران را چپ کرد
ردهبندی کیفیت وانتها منتشر شد
شبهای تهران با طعم لوکسسواری
خروج ۱۱۳ میلیون دلار ارز از کشور بابت واردات خودرو
مدیرعامل سابق سایپا:۶ ماه پیش استعفا کرده بودم
رئیس شورای رقابت: قیمت خودرو افزایش نمی یابد
درباره پیشرفتهترین خودرویی که به ایران آمده
وزارت صنعت فکری برای خودروهای پرمصرف داخلی کند
آمارتوليد ارديبهشت ماه 94+ جدول
خودروسازان ایرانی از ناحیه تعطیلات چقدر زیان می کنند؟
اجرای دستورالعمل جدید بازرسی کیفی خودروها آغاز شد
خودروی بیکیفیت چینی نخرید
یک ژاپنی با ۴ هزار کیلو سکه خودرو خرید
الزام جدید برای عرضهکنندگان خودرو در ایران!
مدیرعامل ایساکو:
مرجع قیمتگذاری خودرو در ابهام
نهادهای کنترلکننده کیفیت وابسته به شرکتهای خودروسازی نباشند
منتقدان دیروز خودرو ملی؛ مدافعان امروز مونتاژ
استارت واردات خودرو توسط خودروسازان؟
بنزین مفت بزنید و سوار خودروهای ایرانی بشوید
توليدخودرو هاي نسل جديد با هدف توسعه صادرات
جزئیات واردات خودروی لوکس در ۶ سال اخیر
قیمت دو برابری خودرو در ایران نسبت به همسایگان
ورودخوروهای هیبریدی بدون تامین زیرساختها مشکلساز است
ايران ، بازار مكاره خودرو سازان خارجي
۷۰ درصدمردم از خودرو سازان راضي هستند
گرانفروشی واردکنندگان خودرو تایید شد
هفتمین کشته کیسههای هوای هوندا تایید شد
تا زمانی که دولت دست از سرخودرو برندارد، مردم روی آرامش را نخواهند دید
صنعت خودرو و ۲ چالش رقابت با خارجی ها و واردات فله ای
نشست تخصصی صنعت خودرو با محور «انتظار مشتریان» برگزار شد
تولید کامیون افزایش یافت
خودرو ۳۶ میلیون تومانی
تأسف خودروساز و مجلس از کیفیت خودرو
تغییرات کیفیت خودروهای داخلی اعلام شد
ضرورت ارتقای کیفیت و تعدیل قیمت خودرو
چرا فراخوان خودروهای معیوب در ایران رسم نمی شود
چین قطعهسازان ایران را بیکار کرد
هزینه میلیاردی خرید خودروی لوکس در ایران
گارگروه ویژه مجلس برای تعیین مرجع قیمتگذاری خودرو تشکیل شد
نگویید عرضه نداشت برای صنعت بودجه بگیرد
برخی نمایندگیها قطعات دسته دوم بر روی خودروها نصب میکنند
مقصر اصلی آلودگی هوا کیست بنزین یا خودرو
مردم از کیفیت خودروهای داخلی "آزردهاند"
توضیح وزیر درمورد کیفیت پایین خودروها
پراید در بغداد ارزان تر از تهران!
کیفیت 66 درصد خودروهای داخلی کاهش یافت
تعمیرگاههای خودرو با مردم مودبانه تر برخورد کنند!
خودروهای ارزان اروپایی در ایران چند قیمت میخورند؟
وقتی تمیزی خودرو دغدغه خریداران میشود!
قطعهسازان عامل افت کیفیت خودرو هستند
پیشروی چینی ها از خودروسازان داخلی در سهم بازار ایران
قراردادهاي خارجي خودرو سازان زير ذره بين مجلس
کاهش ۵۰ درصدی واردات خودرو
مقصران افت کیفیت خودروهای داخلی
داخلیسازی، شرط همکاری خارجی ها
زلزلهای از جنس جادههای مرگ در ایران
مردم از خودروهای تکراری خسته شدهاند
نگاهی به خودروسازی در روز صنعت
آمارتوليد خودرو درخردادماه 94
تندر 90 در کدام کشور گرانتر است؟
آینده خودروهای وارداتی در ایران
هر فردی میتواند خودرو وارد کند
روند کند تولید خودروهای هیبریدی در ایران
16درصد رشد تولید خودرو در بهار سال جاری
خرابی خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل
ترفندی جدید برای رقابتی جلوه دادن فرآیند واردات خودرو
رونمایی صندلی کودک مفهومی ولوو
تولید وانت در دو شرکت متوقف شد
مرگ در کمین رانندگان ایرانی
مناظره پژویان با سازمان حمایت در مورد قیمت گذاری خودرو
بهار چین در «سهم بازار»
کدام خودروسازان با ایرانی ها مذاکره کردند؟
قیمت خودرو در ایران چند برابر امارات است؟
زمزمه درخواست غیرمنطقی گرانی خودرو به گوش میرسد
دوران سری دوزی در صنعت خودروسازی پایان یافته است
تندر90 در آستانه لغو قرارداد است؟
پیشنهاد تشکیل شورای عالی توسعه صنعت خودرو
پس از توافق هستهای خودرو بخریم یا نخریم؟
اشتیاق خودروسازان آلمانی برای بازگشت به ایران
بازگشت چرخ صنعت به ریل توسعه
سیستم ردیابی قطعات خودرو ایجاد میشود
نیاز صنایع نباید در دوران پساتحریم از محل واردات تأمین شود
شورای رقابت واردات خودرو را رقابتی کند
جدیدترین مدلهای پژو در ایران تولید می شود
قیمت خودرو کاهش نمییابد
بخش خودروی کشور به حداقل ۱۵ درصد افزایش قیمت نیاز دارد
مردم اطمینانی به "صحت" خودروهای نو ندارند!
مشتریها اعتماد کنند
به بهانه انتقادها از نحوه پیشفروش خودرو
چرا دلالان به سمت خودروهای لوکس هیبریدی رفتهاند؟
قرارداد با 4 خودروساز خارجی در مراحل نهایی
کراس اوور ارزان و کوچک رنو در راه ایران
پایان یکهتازی لوکسسواران
جزئیات مذاکره خودرویی با هیأت آلمانی
مذاکره خودروسازان خارجی صاحب برند با خودروسازان داخلی
فولکس واگن جایگزین پژو در ایران میشود
زنگ خطر برای ایرانخودرو و سایپا به صدا درآمد
تولید 5 مدل اتوبوس متوقف شد
الزام داخلیسازی 40 درصدی موقتا لغو می شود
مشتریان از کدام سواریها راضیاند؟
نظر خودروساز آلمانی درباره همکاری با ایران
خودروهای میلیاردی و سرخوردگی جامعه
منتظر گرانی خودرو باشید!
اعتماد به کالای داخلی زوری نیست
ورود هیئتهای بازرگانی را به فال نیک میگیریم
راه شکایت از خودروسازان هموار شد
خودرو با رفع تحریمها ارزان نمیشود
جرم رنو و پژوی فرانسه محرز شده؛ پرونده قضایی به دادگاه رفت
خداحافظ پژو
پیشکش صنایع به خارجیها
آيا خودروهاي صادراتي در خارج ارزانترند؟
حرکت بازار خودرو به کدام سمت خواهد بود؟
تعیین اهداف صادراتی برای برند داخلی خودرو
طناب پوسیده خودروسازان فرانسوی
مردم قراردادهای فروش غیرمنصفانه خودروسازان را به شورای رقابت اعلام کنند
اعلام آمار توليد خودرو سازان درتيرماه 94
واردات خودرو همچنان روی ریل کاهش
"مالیات" قطعهسازان را بیکار کرد
پیشنهادی برای افزایش قیمت خودرو نداشتهایم
باکیفیتترین خودروها از نظر مشتریان
دو شرکت خدمات خودرویی مردود شدند
راز موفقیت سوبارو
ورود مدلهای جدید خودرو به ایران ۱۸ ماه پس از لغو تحریمها
محصولات سایپا 8 تا 10 درصد گران می شود
خودرو را از فهرست انحصار خارج کنید
21 خودروساز و دو شرکت مشاوره 171 میلیون یورو جریمه شدند
چرا واردکنندگان خوردو به تخفیفهای نجومی روی آورده اند؟
نعمتبخش:دلستر گران شد ولی خودرو نه
با کدام اتومبیل تصادف کنیم!؟
چرخش بازار خودرو به میل مشتریان
۳ سرباز سوزوکی در راه ایران
كدام خودروسازان با ايرانيها مذاكره كردند؟
زمان ورود خودروهای جدید به بازار
امویام X33 در بلند مدت چه مشکلاتی دارد ؟
خودرو بیش از این ارزان نمی شود
بازنگری در روش ارزیابی عملکرد خودروها
مذاکره با فیات برای تولید خودرو ارزان
دلیل فاصله گرفتن مردم از خرید خودروهای داخلی
صعود داخليها نزول واردكنندگان و مونتاژكاران
واکنش انجمن خودروسازان به کمپین «خرید خودرو صفر ممنوع
تصویر ایران بدون خودروسازی
یک شرکت خدمات خودرویی مردود شد
رابطه رضایتمندی از کیفیت خودروها با قیمت آنها
خودروهاي چينی پس از تحریم؛ از اخراجیها تا ابقاییها
كمپين نخريدن خودرو به ضرر توليد ملي است
استراتژی خودرو در پساتحریم
از تنفس مصنوعی تا دوران نقاهت!
مهمترین چالشهای بزرگ خودروسازان خارجی در ایران
ميرخاني : مردم توهم کاهش قیمت دارند
انحراف کمپین خودرویی از مسیر
چرا یی انتظار غیر منطقی از بازار
تحریم خودروی داخلی یا آبریختن به آسیاب تولیدکنندههای خارجی
خودروسازان و تسهیلات خیالی
مدیرعامل ایران خودرو: خودرو با کمپین ارزان نمیشود
وزیر صنعت خبر داد: کمپین نخریدن خودرو،گناه و کار ضد انقلاب است
مشکل تولید با اتهامزنی حل نمیشود
پیشنهاد تحقیق و تفحص از واردات خودروهای بیکیفیت چینی
زمان دقیق تحویل خودرو به خریدار مشخص میشود
آقای «نعمت زاده» با مردم درست سخن بگویید
دبیر انجمن خودروسازان:دور جدید افزایش قیمت خودرو تا دو هفته آینده
چرا پراید از خط تولید خارج نمی شود؟
کدام خودروساز پیشقدم کاهش قیمت میشود؟
کیفیت 6 خودرو افت کرد
گرانی خودرو نتیجه سو مدیریت؛: صنعت خودرو از سود تا ضرر
رتبه 189 ایران در مرگ های جاده ای از بین 190 کشور
فروپاشی مافیای خودرو ؛ برگ مثبت در کارنامه دولت
ماشین توهین به مردم را متوقف کنید
درخواست آزادسازی قیمت خودرو
آمارتوليدمردادماه 94 + جدول
وزیر صدای مردم را شنید
دستاندازهای صنعت خودروسازی کشور در گفتوگو با نمایندگان مجلس
اگرخودرو داخلی نخریم، چه اتفاقی میافتد؟
يادگاري روي ديوار پژو؟!
خودروسازان فتیله را پایین کشیدند
مطالبه خودروی با کیفیت حق مردم است
چرا باید خودرو را سهبرابر گرانتر بخریم؟
کدام کشورها دنبال خودروسازی رفتند؟
بخریم یا نخریم؟: بعد از تحریم رفع با چینی ها چه کنیم
انصراف مردم از ثبت نام خودرو
نمره کیفیت خودروسازی چند؟
خودروسازان ایرانی با چند درصد ظرفيت كارمي كنند؟
چرا و چطور فولکس واگن 16 میلیارد یورو جریمه شد؟
خط و نشان رنو برای خودرو سازان ایرانی
بازار خودرو بر سر دوراهي توليد يا واردات
گزارش انتقادی وزارت نفت درباره خودروهای داخلی
رنو به دنبال خرید خودروسازان ایرانی
خودروسازان چینی با دامپینگ رقیب را زیر میگیرند
۲۰۰میلیارد تومان یارانه به توليد اختصاص يافت
یک سوم خودروهای داخلی به بازارهای خارجی صادر می شود
پراید صادراتی ۵۸۰۰ دلاراعلام شد
طرح ایرانخودرو برای تبدیل شدن به خودروساز درجه ۲ جهاني
تغییر مکانیزم تعیین قیمت خودرو
اصلاح دستورالعمل ضوابط واردات خودروهای سواری
آمارتوليدخودرو سازان درشهريور 94
منتظر موجی از ورشکستگی در صنعت خودرو هستیم
تصمیمات تازه برای قطعه و خودروسازان
چشماندازتوليد سالانه 120 هزار دستگاه خودرو هاي تجاري
جان دوباره خودروسازان پس از برجام
سه پیشنهاد به نعمتزاده برای پایان کمپین تحریم خودرو
رنو 4 کارخانه تولید خودرو در ایران میسازد
خودروسازي ما دچار بيماري «كسب سود دلبخواهي» است
چشممان آب نمیخورد این وام را بدهند
احتمال تولید مستقل پژو در ایران
جزییات سرمایهگذاری رنو برای تولید داستر
وزیر صنعت: ایران، اتومبیل تحت لیسانس مرسدس بنز تولید میکند
انتقاد «پژو» از تولید خودروهای بیکیفیت در ایران
گلایه خریداران از کیفیت خودروهای صفر داخلی
پیشنهاد تاکسیرانی به ایرانخودرو برای نوسازی تاکسیها
مقایسه تغییرات خودروهای داخلی و خارجی
آمارتوليدخودرو سازان درمهر ماه 94
بازی برد- برد اوباما با خودروسازان
صادرات به کشورهای عربی، فرصت پیشروی قطعهسازان ایرانی
آقای نعمت زاده، تولید سه میلیون خودرو برای کدام بازار؟
ابهام در يارانه بخش صنعت
5 هزار خودرو صبح امروز به فروش رفت
دفاع نعمتزاده از کیفیت بالای خودروی ایرانی؛خودرو با "فوت" درست نمیشود
سرنوشت خودروسازان در پساتسهیلات
كيفيت خودرو ها كي حل خواهد شد ؟
پژو سلطان تولید خودرو در 4 استان کشور
خودروسازان 3750 ميليارد تومان از مردم و بانكها گرفتند
۱۸ هزار میلیارد تومان؛ زیان ملی تصادفها برای اقتصاد ایران
چه مقدار از منابع مالی بانک مرکزی به جیب خودروسازان رفت
کارنامه 8 ماهه تولید ایران خودرو و سایپاو بازار سهام
پیام وام 25 میلیونی خودرو به اقتصاد ایران
فعالان صنعت ایران فرصت توسعه روابط تجاری با ایتالیا را مغتنم بشمارند
جزئیات دور جدید همکاری ها با پژو
رنو ساندرو قدیمی به بازار می آید، نه چندان به روز!
رشدتوليد خودرو منفي شد
الزام همكاري صنعت و دانشگاه قانوني شود
بررسی تاثیر بحران خودروسازان بر صنعت قطعه سازی
باران درآمد خودروسازان بر قطعه سازان نبارید
بیشترین تیراژ تولید مربوط به کدام خودرو بود؟
دو شریک آینده خودروسازی ایران از چه کشوری هستند؟
تحلیل پژویان ازصنعت خودروی ایران پس از برجام
بازار خودرو در پساتحریم / آیا خودرو ارزان می شود؟
مذاکره درباره پژو در سفر روحانی به فرانسه
بانک مرکزی تلویحاً کمک به خریداران بلاتکلیف را پذیرفت
زمان اقتصادیسازی خودروها فرا رسید
روحانی کدام خودروساز فرانسوی را انتخاب می کند؟
از همکاری با چینی ها چیزی نصیب مان نمی شود
صدور فراخوان جدید برای پنج میلیون ایربگ مرگبار
آغاز فاز جدید ورود خودروسازان خارجی به ایران از بهمن
همایش بین المللی صنعت خودرو فرصت مناسبی برای ارتقای کیفیت و توسعه ی محصول
برجام دروازهی واردات خودروهای خارجی شده!
استراتژيهاي بازاريابي خودروسازهاي خارجي پس از برجام
سازمان حمایت مسوول قیمتگذاری خودرو میشود؟
نتیجه معکوس برجام بر هزینه تمام شده خودرو
ثروتمندی که جنس ارزان می خرد
بازار شاسیبلندها و لوکسها به کدام سو میرود؟
چالش حمایتهای دولتی از صنعت خودرو در پساتحریم
تصور کاهش قیمت خودرو را از ذهنتان خارج کنید
چرا دغدغه خودروسازها کم شده است؟
هوشمندی در انتقال فناوری از پژو
تغییر راهبرد مدیریتی فولکس واگن
کاهش تدریجی یارانه خودروهای پاک در چین
خودرو ضدمرگ به خیابانها میآید
اخذ مجوز اوپل اینزیگنیا برای واردات
وزارت صنعت بر تعرفه خدمات خودرو نظارت میکند
نسخه برزیلی برای صنعت خودرو
ابهام در قیمتگذاری خودروهای داخلی!
توليددي ماه خودرو سازان + جدول
آغاز عصر جدید «ایرانخودرو- پژو»
تاثیرات قرارداد با پژو بر قیمت خودروهای داخلی
امیدواریم کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد
ردیابی انتقال فناوری در قراردادهای خودرویی
رئیس انجمن جهانی خودروسازان به ایران میآید
واردات 700 پورشه توسط یک زن روستایی!
ابهام در سهم یارانه صنعت و تولید در لایحه بودجه 95
منافع خودروسازان در اولویت است یا مصرفکننده؟
انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس به قیمتهای جدید تندر 90
آمارتوليدخودرو سازان دربهمن ماه 94
خودرو سازان ايراني روي ريل مذاكره با خودرو سازان خارجي
ارسال درخواست اصلاح قیمت خودرو به شورای رقابت
اصلاح آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو
چرا مردم خودروی چینی میخرند؟
دست شورای رقابت در جیب سهامداران خودرو؟
پایان مونتاژ خودرو در ایران؟
توليد94 خودروسازان + جدول
آمارتوليدخودرو سازان درفروردين 95
توصيه هاي انجمن خودرو سازان به دكترعارف
24 درصد قیمت خودرو به دولت میرسد
مجلس دهم و انتظار تجديد نظر مصوبه ورودکامیون های دست دوم
توليدارديبهشت 95خودروسازان + جدول
توليدخرداد95 خودروسازان + جدول
سیاست ایران در بازار خودرو، چماق بدون هویج!
صنعت قطعه سازی چاره ای جز جوینت شدن ندارد
در چه صورت هزینه تولید خودروسازان کاهش می یابد؟
ایران با انتقال تکنولوژی و دانشفنی خودروساز میشود
چالش تولید خودروسازان در بازار داخلی
صنعت خودرو بدون رقابتی شدن مقاومتی نمیشود
توليدخودرو دركشور از مرز 368 هزار دستگاه گذشت
رشد39درصدي توليدخودرو دركشور
امضای ۴ قرارداد خودرویی تا پایان امسال
آشتي بازار خودرو کشور با خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی
راه نجات صنعت خودروو قطعه سازي ازتغيير ساختارها مي گذرد
توليدشش ماهه اول سال جاري خودرو سازان + جدول
توليدهفت ماهه خودرو سازان + جدول
آمار اعلامی پلیس در مورد سهم خودروها در تصادفات را قبول نداریم
رضایت وزیر صنعت از روند رو به رشد خدمات پس از فروش
الزام خارجي ها به رعايت داخلي سازي 40 درصدي قطعات
کیفیت کدام خودروها افزایش یافته است؟
چرا نباید خودروی ساخت آمریکا وارد شود؟
مذاکره ایران با دایملر بنز
توليدهشت ماهه خودرو سازان + جدول
دولت به خودروسازان ارز مبادله ای بدهد
شورای رقابت بدون استدلال به موضوع قیمت خودرو ورودنكند
توليد9ماهه سال جاري خودرو سازان + جدول
دخالت وزارت صنعت در روابط دو بنگاه اقتصادی
خودرو و موتور برقی دردی از آلودگی هوا دوا نمی کند
انتقادانجمن خودرو سازان به واردات اتوبوس هاي چيني و روسي
آمارتوليد10 ماهه خودرو سازان + جدول
توليديازده ماهه خودرو سازان + جدول
ركوردزني خودرو سازان در سال 95
خودرو سازان تن به ادغام نمي دهند
انتظار افزایش قیمت خودرو
آمادگی ایران برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی سنگال
تشکیل شورای جدید سیاستگذاری خودرو مهمترین دستاورد دولت یازدهم
چالش هزينه هاي مالي خودروسازان
انتشار برنامه راهبردی صنعت خودرو
خودرو سازان سال را با افزايش توليدشروع كردند
برجام و صنعت خودرو
تحریمها رفت؛ سیتروئن آمد
«صنعت خودرو» پل عریض ارتباط با جهان
گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای تولید داخل
توليدارديبهشت ماه 96 خودروسازان + جدول
اما و اگرهای خصوصی سازی در صنعت خودرو ایران
با کیفیت ترین خودرو داخلی در خرداد ماه را بشناسید
آهنگ رشد توليدخودرو شتاب گرفت
10هزار میلیارد تومان پول صنعت خودرو فریز شد
جهانگیری:خودروسازان داخلی خود را آماده رقابت با همتایان خارجی کنند
پيش بيني توليد3 ميليون دستگاه خودرو در چند سال آينده
رشدتوليدخودرو سازان درچهارماهه نخست سال 96
شهر آرمانی!
28خودروساز فعال در کشور وجود دارد
نامه سرگشاده انجمن خودروسازان به شهردار تهران
افزایش بلاتکیفی خریداران در شماره گذاری خودروها
رشد2. 22 درصدي توليدخودرو دركشور
توليدخودرو از مرز 684 هزار دستگاه گذشت
توليدخودروسازان روي ريل توسعه
نمره قبولی صنعت خودرو در پسابرجام
درشوراي سياست گذاري خودرو چه گذشت
طرح جدید واردات خودرو روی میز هیات دولت
پژو غرامت ترک ایران را داد
پيشنهادایجادکمیته راهیابی برای جلوگیری از بحران تولید
نقطه جدایی خودروسازی کره از ایران